Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » יועץ קידום אתרים (SEO): מה הוא עושה ובאילו מקרים תצטרכו ייעוץ קידום אתרים בגוגל?

יועץ קידום אתרים (SEO): מה הוא עושה ובאילו מקרים תצטרכו ייעוץ קידום אתרים בגוגל?

SEO כללי מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל תוכן
תוכן עניינים
  1. אז לפני הכל: מה זה יועץ קידום אתרים?
  2. מה עושה יועץ SEO?
  3. מה ההבדל בין יועץ SEO ובין מקדם אתרים אורגני?
  4. למי נחוץ ייעוץ קידום אתרים?
  5. יועץ קידום אתרים מול חברת ייעוץ קידום אתרים - מה עדיף?
  6. מתי כדאי לפנות ליועץ קידום אתרים?
  7. ממה מורכבת פגישת ייעוץ אתרים?
  8. דגשים לפגישת ייעוץ קידום אתרים:
  9. איך לבחור יועץ קידום אתרים?
  10. כמה עולה ייעוץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים הוא איש SEO שצבר ידע רב ומאחוריו ניסיון עשיר בקידום אתרים ובהבאתם לדירוגים גבוהים במנוע החיפוש של גוגל. הוא יכול ללוות את האתר מיום הקמתו או להצטרף לפרויקט בהמשך כדי לספק חוות דעת נוספת או אסטרטגיה פורצת דרך שטרם נוסתה. הוא ידע לתת לכם את הפתרון לבעיות הכי מורכבות ולהוציא אתכם מסיטואציות בעייתיות. הוא יכול לבצע את עבודת הקידום בפועל, או לתת לכם הנחיות לביצוע. הוא ילווה אתכם באופן שוטף ויהיה שם בכל זמן שתצטרכו עצה מחוץ לקופסא. יועץ קידום אתרים הוא אחד כזה שראה כבר הכל ושום דבר לא מרתיע אותו. יש לו ותק ונסיון עם מאות, אם לא אלפי אתרים, ובזכות כל אלה, הוא יכול לתת לכם תשובות והצעות שאיש קידום אורגני אחר לא בהכרח ידע לשלוף מהכובע.

  • אז מה הוא בדיוק עושה?
  • למי כדאי להיעזר בו?
  • באילו מקרים כדאי לפנות אליו?
  • האם כדאי להעדיף יועץ קידום אתרים פרילנסר או חברת ייעוץ וקידום אתרים?

אנחנו הולכים להיכנס לעומק של כל אחת מהשאלות האלה ולהבין בדיוק האם יש לכם צורך ביועץ קידום אתרים מנוסה ומיומן או שתוכלו לעבוד עם כל מקדם אתרים אחר.

אז לפני הכל: מה זה יועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים הוא איש בעל ניסיון רב בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל והקידום האורגני בפרט. בדרך כלל מדובר באיש מקצוע שהתחיל את דרכו כמקדם אורגני בגוגל (איש SEO) ועם הזמן הוא צבר מספיק ידע וניסיון כדי להשתמש בהם בצורה עמוקה, מקיפה ויעילה יותר. אפשר לבקש ממנו שיבצע את הקידום האורגני עבורכם ואפשר גם לקבל ייעוץ וחוות דעת שלרוב יכללו דוח מפורט עם המלצות לשיפור המצב הקיים.

יועץ קידום אתרים יכול מצד אחד ללוות אתכם בתחילת הפרויקט ולכוון אתכם לגבי הפעולות שכדאי שתבצעו, אבל הוא יכול גם להיכנס לתמונה ולבצע את הפעולות בעצמו. אם למשל אתם עובדים עם חברת קידום אתרים ואתם רוצים לקבל איזושהי חוות דעת לגבי העבודה שלה ולהבין האם אתם מקבלים תמורה לכסף שלכם – יועץ קידום אתרים הוא בהחלט האיש שיוכל לענות על זה בצורה אובייקטיבית. הוא זה שיגיע מבחוץ, ללא שום אינטרס, ויחווה דעה מקצועית על תהליך הקידום. יועץ קידום אתרים גם יוכל לתת מענה במקרים מורכבים שחברת הקידום לא בהכרח תדע להתמודד איתם – מעבר לאתר חדש, עונשים מגוגל, תקיעות של פרויקט ועוד דברים נוספים שנגע בהם בהמשך.

מה עושה יועץ SEO?

בגדול, כל מה שעושה מקדם אתרים וקצת יותר. כל מה שדורש חשיבה מחוץ לקופסא, הסתכלות על פרויקטים סטטיים מלמעלה, פענוח של מצבים בעייתיים והתמודדות עם בעיות מורכבות. יש את עבודת הקידום האורגני השוטפת שיש בה שלבים ברורים וידועים, אבל המציאות בדרך כלל שונה ודורשת דרכי פעולה מקוריות ואחרות ממה שכתוב בספרים. יש אתרים שמתמודדים עם מתחרים מאתגרים במיוחד או בתחומים שבהם גוגל "חושד" מבלי שחברת הקידום יודעת לתת עליהן פתרון – לדוגמה אתרים משפטיים או רפואיים שבהם תהליך הקידום הוא מורכב וקשה יותר.

יועץ קידום אתרים נכנס לתמונה כשהפרוייקט לא ממריא. כשנדמה שעשיתם כל מה שצריך אבל הדירוגים לא משתפרים. כשאתם מתמודדים עם נושאים מורכבים כמו מעבר מאתר קיים לאתר חדש וחוששים לסכן את מה שהשגתם עד לאותו רגע. כשאתם מעוניינים לקבל ידע על הקידום האורגני כדי להבין טוב יותר את התחום. או אפילו כשאתם רגע לפני בניה של אתר חדש וצריכים ייעוץ לגבי המבנה והביצוע. במקרה הזה, כדאי לשלב אותו בשלבי התכנון של האתר כדי שיוכל להתאים לכם אותו לסטנדרטים של גוגל, מה שעשוי לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהמשך.

בשורה תחתונה – ליועץ קידום אתרים יש מקום בפרויקט שלכם – גם בשלב ההתחלתי – לפני שבכלל בניתם את האתר וגם בשלבים המאוחרים יותר – כשאתם מרגישים שאתם לא מצליחים להתקדם ואתם זקוקים למקצה שיפורים.

מה ההבדל בין יועץ SEO ובין מקדם אתרים אורגני?

ננסה לענות על זה בצורה כזו-

כל יועץ SEO הוא גם איש SEO. אבל לא כל איש SEO הוא גם יועץ SEO.

איש SEO הוא זה שיתעסק בעבודת הקידום השוטפת ויבצע פעולות אופטימיזציה במטרה לשפר את הדירוגים של האתר. הוא יבצע מחקר מילים, מחקר מתחרים, יבנה אסטרטגיית תוכן, ישיג קישורים ויבצע את כל הפעולות שנכללות תחת קורת הגג של הקידום האורגני. יועץ SEO יהיה זה שיסתכל מלמעלה על העבודה שביצע איש ה-SEO ויתן משוב מקצועי עליה. הוא זה שידע להתוות את הדרך או להציע אסטרטגיה מחוץ לקופסא במקרים שבהם הפרויקט נתקע או לא מתקדם בהתאם לציפיות. אם תרצו, הוא גם ימליץ על מקדמי אתרים שיוכלו להוביל את הפרויקט או לבצע את הקידום האורגני בעצמו, וכך תהנו מכל הידע והנסיון שצבר.

הבדל נוסף הוא בתמחור ובאופן העבודה של כל אחד מהם.

איש SEO מלווה את הלקוח ברמה החודשית וגובה תשלום חודשי בהתאם למימדי הפרויקט. יועץ SEO מלווה את הלקוח ברמה השעתית וגובה תשלום פר שעה או פגישה, כשמדובר בייעוץ ובהפקת דוחות ספציפיים. כמובן שיש גם אפשרות לעבוד איתו כמו שעובדים עם כל מקדם אתרים אחר ואז שיטת התשלום והתמחור יהיו בהתאם, על בסיס חודשי.

למי נחוץ ייעוץ קידום אתרים?

  • למי שרוצה לבצע קידום אורגני ברמה הגבוהה ביותר
  • למי שמתכנן לבנות אתר חדש
  • למי שמתכנן להעביר אתר ישן לאתר חדש
  • למי שלא מבין למה האתר שלו לא מצליח להתקדם בגוגל
  • למי שהאתר שלו איבד בבת אחת מיקומים וצנח בדירוג
  • למי שהאתר שלו קיבל עונש ולא מתאושש
  • למי שלא מרוצה מעבודת הקידום האורגני של החברה איתה הוא עובד
  • למי שרוצה לקדם את האתר בעצמו אבל לא יודע מאיפה מתחילים
  • למי שרוצה לקבל חוות דעת על הקישורים, התכנים, התגיות ואסטרטגיית הקידום הקיימת
  • למי שרוצה להוציא מקסימום תועלת מהאתר

שנחזור אליכם עם מידע נוסף?

בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים 🙂

יועץ קידום אתרים מול חברת ייעוץ קידום אתרים – מה עדיף?

כשיועץ קידום אתרים מגיע עם חברת קידום אתרים מאחוריו – יש לזה כוח. הוא מגיע עם תשתית רחבה יותר ועם מגוון רב של לקוחות ואתרים שאיתם הוא יוכל לבצע שיתופי פעולה ולרתום משאבים לטובתכם. ככל שהחברה תהיה ותיקה ומנוסה יותר, כך הקשרים שהיא צברה והידע שהיא מביאה לפרויקט – יהיו רבים יותר.

בנוסף, חברת ייעוץ אתרים יכולה למשוך אליה כותבי תוכן מוכשרים, פרויקטורים עם ניסיון ולהרשות לעצמה להעסיק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. היא תבחר את אנשי התוכן המובילים, תבנה מחלקה ותבטיח שהמאמרים שתקבלו יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר (בשונה מיועץ שעובד עם פרילנסרים מתחלפים שאין להם מחוייבות לתוצאות). תמיד העדיפו חברת ייעוץ, הן בזכות הקישורים המגוונים והחזקים שתוכלו לקבל והן בזכות הבקרה על איכות התכנים. שני אלה, על פי גוגל, הם הפרמטרים העיקריים ביותר שמשפיעים על עבודת הקידום האורגני. חברת ReGo מתגאה בהיותה חברת ייעוץ ה SEO מהמובילות ומספקת ללקוחותיה מעטפת שירות משמעותית ביותר:

  1. מנהל פרויקט צמוד המבצע את הפעולות בפועל בכפוף לתכנית עבודה ויעדים מוגדרים מראש
  2. בקרה על היעדים ותקשורת שוטפת עם הלקוח
  3. מחלקת תוכן פנימית שאחראית על עדכוני תוכן נדרשים באתר, אפיון והעלאת מאמרים לבלוג האתר (כלל המאמרים מטרגטים ביטויים ומסייעים בהכנסת Traffic נוסף לאתר)
  4. ניהול של מעל 300 אתרי תמיכה המהווים קישורים חיצוניים חזקים לאתרי הלקוחות, ובנוסף שיתופי פעולה עם מתווכי קישורים ואתרי תוכן מובילים.
  5. מעקב ועדכונים ברמה היומית, דו"חות חודשיים מפורטים, שיחות סטטוס קבועות ועוד.
  6. המלצות וניסיון בעבודה עם מאות לקוחות בארץ ובעולם, עסקים קטנים, SMB, אנטרפרייז ואתרים גלובליים.

הבדלי המחיר

ברור שתמחור שעה של יועץ אשר עובד כפרילנסר תהיה נמוכה יותר מעלותה של עבודה מול חברת ייעוץ וקידום האתר. חשוב לזכור שהבחירה בידיכם ועליכם לעשות את ההחלטה אחרי שהבנתם מה הצרכים שלכם.

  • כמה האתר שלכם גדול?
  • מה היקף הפעילות שלכם?
  • מה רמת התחרותיות בנישה בה אתם פועלים?
  • מה עושים המתחרים?
  • כמה זמן יש לכם לביצוע משימות בעצמכם? – ניתן דוגמה. יועץ יגיד לכם: "תחליפו טייטלים בעמודים לטייטלים מושכים יותר". חברת ייעוץ תנסח לכם טייטלים, תעביר אותם לאישורכם, תכניס אותם בעצמה.

ככל שהעסק שלכם מורכב יותר, האתר גדול יותר, היקף הפעילות נרחב יותר או שאסטרטגיית השיווק "שאפתנית יותר" – כדאי להשקיע יותר ולפנות לחברת ייעוץ שמביאה איתו צוות המבצע את המשימות בעצמו ותומך בקידום עם קישורים, תוכן איכותי ויכולת לבצע את הפעולות בעצמה.

מתי כדאי לפנות ליועץ קידום אתרים?

האמת היא שיועץ קידום אתרים יכול לעזור ולהשתלב בכל שלב בפרויקט. תמיד כדאי לקבל חוות דעת ממומחה אבל יש מקרים נקודתיים שבהם ייעוץ קידום אתרים הופך ממשהו מומלץ למשהו קריטי והכרחי:

1. הפרויקט לא מתניע

אתם עובדים עם חברת SEO, או עושים את הקידום בעצמכם, ההתחלה היתה נראית מבטיחה, אבל אז קבלתם ברקס. ניסיתם כבר הכל, כתבתם תוכן, הוספתם קישורים, שיפצרתם תגיות – וכלום. האתר לא זז ואתם רואים את המתחרים פשוט מדלגים מעליכם. מעצבן ומתסכל, אין ספק. במקרים כאלה תצטרכו יועץ קידום אתרים עם עין חדה שידע לעשות את כל הבדיקות המקיפות ולאתר את מקור הבעיה. זה לא בהכרח יהיה משהו פשוט שנגלה לעין, לפעמים נדרשת עבודה בלשית של ממש, חפירה בקוד וצלילה אל מאחורי הקלעים של האתר. היו לנו כמה מקרים כאלה באתרים של לקוחות שאיתגרו אותנו מאוד, אבל הסיפוק שבמציאת הפתרון הוא בדיוק הדבר שבשבילו אנחנו קמים בבוקר ועושים את מה שאנחנו עושים.

2. בונים את האתר הראשון שלכם

קודם כל, מזל טוב! בהחלט מדובר בהתחלה חדשה וברגע מרגש. עכשיו רק בואו נשים דברים על השולחן – אתר יפה ומעוצב זה לגמרי חשוב, אבל זה לא הכל. הרבה לקוחות מגיעים אלינו עם אתרים שהם עיצבו כי ככה זה היה נראה להם הכי יפה. ואז אנחנו נאלצים להיות הפארטי פופרז ולהסביר שהאתר חייב לעבור שינויים על מנת שיוכל להיות מקודם ולקבל דירוגים בגוגל. ואנחנו לא אוהבים להיות פארטי פופרז ובטח שלא נהנים לראות את הלקוחות שלנו נאלצים לשלם שוב על מנת לבצע את השינויים הדרושים. לכן, לפני שאתם נגשים לעצב ולתכנן את האתר, כדאי לקחת יועץ קידום אתרים שיכוון אתכם וידריך אתכם לקראת הפגישה עם בונה האתר, על מנת לוודא שאתם מקבלים מוצר שעונה על הדרישות של גוגל. זה הולך לחסוך לכם כסף ושברון לב מיותר.

3. בונים אתר חדש ולא רוצים לאבד את ההישגים של האתר הישן

אחד החששות הגדולים ביותר במעבר מאתר קיים לאתר חדש הוא מה יהיה עם הדירוגים ואיך שורדים את זה בלי לפגוע במה שהשגנו עד כה. והחשש הזה הוא בהחלט מוצדק. מעבר מאתר קיים לאתר חדש דורש שורה של פעולות מורכבות ולכן כדאי שיהיה מעורב בתהליך יועץ קידום אתרים מנוסה שכבר לקח חלק במשהו מהסוג הזה. לא רוצים להלחיץ, אבל מעבר לא תקין של אתר, בין אם של הפניות 301, תכנים, קישורים וכו׳ – עלול להביא לפגיעה קשה מאוד בדירוגים. אז בקיצור, כן, עדיף להמנע מחובבנות בשלב הזה. פגישה עם יועץ קידום אתרים וליווי שלו בתהליך מעבר מהאתר הקיים לאתר החדש יכולה לסדר לכם ראש שקט ומעבר חלק.

4. האתר קיבל ענישה מגוגל ונפגע בעדכון- מה עושים עכשיו?

כשעובדים עם מקדמי אתרים חסרי ינסיון, צריך לקחת בחשבון שיקרו טעויות בדרך. וגוגל לא אוהבת טעויות ויש דברים שהיא מאד לא סלחנית כלפיהם. אז קודם כל, אל תתפתו לעבוד עם חברת קידום אתרים שמבטיחה לכם מקום ראשון בגוגל תמורת 1000 שקלים בחודש. כמעט תמיד זה מריח חשוד וכמעט תמיד זה מגיע עם תסבוכת בהמשך. אבל אם כבר עשיתם את הטעות ושילמתם עליה (תרתי משמע) – כדאי להעזר בגורם מקצועי שידע להוציא אתכם מהבוץ. יועץ קידום אתרים יוכל לאתר את הבעיה במהרה ולבנות אסטרטגיה מתאימה כדי לחלץ אתכם מהסיטואציה הלא נעימה הזאת. כמובן שלא כולם נוהגים בשקיפות ויש מקדמים שיעשו הכל כדי להסתיר מכם את העובדה שהאתר נענש. מתי אתם צריכים לחשוד?

  • כשאין התקדמות בפרויקט לאורך זמן
  • כשיש ירידה דרסטית ומיידית בדירוגים

רוצים לדעת יותר ולקבל כלים שיעזרו לכם להעריך את טיב השירות שאתם מקבלים

מה נחשב לקישור טוב? האם אתם מטרגטים מילות מפתח נכונות? האם אסטרטגיית התוכן נבנתה בצורה יעילה? האם התוכן הקיים איכותי מספיק ונכתב בצורה שתשיג את המטרות? אם אתם רוצים לעשות את הקידום האורגני בעצמכם או להעריך את עבודת הקידום שאתם מקבלים – פגישת ייעוץ קידום אתרים בהחלט תוכל לעזור בזה. תוכלו גם לקבל כלים שיעזרו לכם להגיע לתוצאות טובות יותר וגם לקבל ידע שיאפשר לכם להיות עם יד על הדופק ולהעריך את טיב העבודה שאתם מקבלים מחברת הקידום שלכם.

ממה מורכבת פגישת ייעוץ אתרים?

תלוי בכם. הפגישה יכולה ללכת לשני כיוונים, אולי אפילו יותר. בתרחיש הראשון – אתם מגיעים עם שאלות מוכנות מראש במטרה לקבל מענה מקיף ומקצועי. בתחריש השני – אתם מגיעים עם האתר כמו שהוא ומבקשים מהיועץ את חוות דעתו, הדרכתו וטיפולו.

התרחיש הראשון: אילו שאלות אפשר לשאול יועץ קידום אתרים?

אינסוף. בקשו ממנו שיעבור על פרופיל הקישורים שאתם מקבלים, שיבדוק את טיב התכנים ויוודא שאין כפילות, שיציץ בקוד ויאשר את תקינותו, שיתן חוות דעת על התגיות, שיאתר עמודי שגיאה ויבדוק האם הם מטופלים כראוי, שימדוד את זמני הטעינה ויבדוק האם הם סבירים, וכמובן – שידע לענות על שאלת השאלות – למה המתחרים עקפו אתכם ומה אתם צריכים לעשות כדי לעקוף אותם בחזרה. למעשה, אתם יכולים לשאול כל שאלה שרק עולה על דעתכם. יועץ קידום אתרים מקצועי הוא אחד כזה שלא תוכלו להתקיל אותו, גם אם ממש תנסו.

התרחיש השני: לא יודעים מה לשאול? גם זה בסדר

תנו ליועץ לעשות את הבדיקות שלו. כדי לשמור על פוקוס ולנצל את הזמן בצורה המקסימלית, חשוב שתדעו לומר מה הסיבה שהבאתם אותו ומה בגדול אתם רוצים לבדוק, אבל יועץ קידום אתרים טוב ידע לעשות גם הרבה מעבר ולהוציא אתכם עם הרבה יותר תובנות ודרכי פעולה ממה שחשבתם או התכוונתם.

דגשים לפגישת ייעוץ קידום אתרים:

  • בהנחה והחלטתם לקחת פגישת ייעוץ חד פעמית, זכרו שאתם משלמים לפי שעה, אז חשוב שתהיו ממוקדים ותדעו בדיוק מה אתם רוצים להשיג ומה הן גבולות הגזרה של סשן הייעוץ. יכול להיות שתצטרכו יותר מפגישה אחת וכדאי שתגדירו מראש לאן זה הולך ומה המטרות והיעדים של כל פגישה. הגיעו עם מחברת והכינו מראש שאלות.
  • בדרך כלל היועץ ידע לחבר ביניכם ובין אנשי המקצוע הטובים ביותר שידעו לתת את הפתרון המדויק לצורך שעלה. אתם כמובן לא חייבים ללכת עם ההמלצה שלו, אבל לרוב הוא ידע לכוון למישהו ספציפי שיש לו נסיון וידע בפתרון הבעיות שנמצאו.
  • שני יועצים בהכרח יתנו לכם המלצות שונות. זה לא אומר שמישהו טועה ומישהו אחר צודק. יש כמה דרכים לתקוף כל בעיה ויש כמה פתרונות שיכולים להיות רלוונטים. עשו את הבדיקות המקיפות שלכם כדי לבחור עם מי אתם רוצים לצאת לדרך, אבל ברגע שמצאתם את זה שהכי מתאים לכם – תנו בו אמון ולכו עם ההצעות שלו.
  • ממש כמו בקידום אורגני, או בשיווק דיגיטלי בכלל, גם כאן, אף אחד לא יכול להבטיח לכם תוצאות. הזהרו ממי שיאמר לכם אחרת. יועץ קידום אתרים טוב בהכרח ידע להציע שיפורים, אבל מי שיבטיח לכם מיקומים גבוהים ועמוד ראשון – הוא מישהו שהמקצועיות שלו מוטלת בספק.
  • במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר לעבודה משותפת, הקפידו להשוות אותה עם הצעת מחיר נוספת ובדקו את המרכיבים שלה. איך חלוקת האחריות תתבצע? מי אחראי על ביצוע פעולות הקידום בפועל? כל כמה זמן תתקיים פגישה שוטפת? זכרו שתיאום ציפיות איכותי וכתוב, הוא המפתח לעבודה משותפת טובה יותר.

איך לבחור יועץ קידום אתרים?

יש כמה דברים שאתם לא יכולים להתפשר עליהם: ותק, מוניטין ונסיון. אם הגעתם לסיטואציה בה אתם נעזרים בשירותיו של יועץ קידום אתרים, כדאי שזה יהיה מישהו מומחה שמבין קצת יותר מהמקדם הממוצע. רק מי שראה וקידם במו ידיו מאות אתרים – ידע לתת את הזווית השונה שאתם מחפשים. מעבר לזה, אם אתם פונים ליועץ קידום אתרים לגבי עניין ספציפי, כמו בניה של אתר חדש, מעבר מאתר קיים לאתר חדש, טיפול בענישה של גוגל ודברים דומים – חשוב מאד לוודא שהיועץ כבר התמודד וטיפל בהצלחה במקרים דומים בעבר. אל תתביישו לבקש ממנו הוכחות להצלחה, המלצות מלקוחות וכל מה שיתן לכם תחושת בטחון לגבי המסוגלות שלו להתמודד עם הסיטואציה המורכבת שהאתר שלכם מתמודד איתה.

כמה עולה ייעוץ קידום אתרים?

מחיר של פגישת ייעוץ קידום אתרים יכול להשתנות בהתאם לדרישות הלקוח ולתוצרים שיסופקו בסיום התהליך. יש כאלה שיסתפקו בפגישה בלבד, יש כאלה שיבקשו דוחות מפורטים ויש כאלה שירצו להמשיך עם היועץ עבודת קידום שוטפת. כל אחד מהתרחישים יתומחר בצורה שונה בהתאם לדרישות הפרויקט, למסגרת הליווי שתנתן ולפעולות שיבוצעו. בתחילת המאמר דיברנו על ההבדל בין עבודה מול יועץ פרילנסר ובין עבודה עם חברת ייעוץ SEO שמרכיבי השירות שלה משמעותיים יותר, זמני העבודה גדולים יותר ולכן התמחור יהיה בהתאם.

שאלות נפוצות

האם ייעוץ קידום אתרים יכול להחליף קידום אורגני?

לפעמים כן ולפעמים לא. חלק מיועצי קידום האתרים נותנים המלצות לביצוע פעולות הקידום, חלק מהם יבצעו את פעולת הקידום בעצמם. זהו אחר היתרונות בעבודה חברת SEO – השירות כולל את היעוץ ועבודת הקידום בפועל. יש הבדל גם אם אתם לוקחים פגישה חד פעמית הכוללת דו"ח על מצב האתר שלכם, או יוצאים לדרך משותפת יחד. במקרה של פגישה חד פעמית, היעוץ לא יחליף את עבודת קידום אורגני. במקרה של עבודה שוטפת- תלוי ביועץ.

באילו מקרים כדאי לפנות ליועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים יכול לספק מענה מקצועי בכמה שלבים, החל משלב בניית האתר ועד להתמודדות עם בעיות באתר קיים. במקרים מסויימים עבודה עם יועץ קידום אתרים היא בגדר המלצה, אבל במקרים אחרים היא תהיה הכרחית ועשויה למנוע תקלות והוצאות כספיות מיותרות.

מה המחיר של ייעוץ קידום אתרים?

המחיר תלוי במספר גורמים וביניהם: גודל האתר, רמת המורכבות שלו, מידת התחרותיות על הביטויים. המחירים משתנים גם בין יועצים פרילנסרים ובין חברות ייעוץ המציעות מעטפת שירות רחבה יותר (מחלקת תוכן, מערך קישורים רחב, מנהל פרויקט צמוד המבצע את פעולת הקידום בפועל ועוד).

מה מקבלים בפגישה עם יועץ קידום אתרים?

תשובה לכל שאלה שיש לכם לגבי האתר ולגבי בעיות סמויות שתוקעות לכם מקלות בגלגלים. תוכלו להגיע עם שאלות מוכנות מראש או שתוכלו לבקש מהיועץ לסרוק את האתר מכל הכיוונים ולספק לכם דוח אופטימיזציה לאיתור וטיפול בגורמים שמונעים מכם להתקדם בקצב הרצוי.

גילי ברוך-קלייסט

מנהלת מחלקת SEO בחברת ReGo Marketing. בת 28, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. מכירה את כל הסודות של מערכת וורדפרס, מאפיינת אתרים עוד לפני שתיית הקפה של הבוקר, ומחזיקה בגביע המדינה בניהול לקוחות. ניהלה בעבר את מחלקת הדיגיטל של חברת טופ-אדיו, ובמהלך שירותה הצבאי שימשה כמנהלת רשת ומדריכה. נוסף לכל אלה, זכתה באליפות באר שבע הפתוחה בריקודי סלסה עם הפרטנר הקבוע, ספיי, הכלב שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *