Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » האקדמיה

האקדמיה

מלא תוכן איכותי ועדכני בנושאי SEO שבטוח יעניין אתכם

שיפור מהירות אתר: המדריך המלא לשנת 2022

אדם ממוצע עובד 9 שעות ביום, נחשף לכ-50,000 פרסומות בשבוע וגולש, תחזיקו חזק – לא פחות מ-200 שעות מידי חודש באתרים שונים. פלא שאנחנו מגלים אפס סבלנות כלפי אתרים איטיים וכבדים? מיד תקראו בעצמכם כיצד אתר יפה ומושקע ככל שיהיה צולל לטמיון בעקבות בעיות מהירות וכיצד מיישמים שיפור מהירות אתר גם אצלכם. הסיבות שהופכות את […]

קידום אתר WIX: כך תעשו זאת נכון

אם יש לכם אתר שבנוי בפלטפורמת WIX ואתם מעוניינים לקדם אותו, יהיה לכם קל יותר מאי פעם לעשות זאת. WIX עשתה קפיצת מדרגה משמעותית מאז ימיה כפלטפורמת בניית אתרים חינמית ובסיסית וכיום היא מציעה רספונסיביות טובה, עיצוב, מגוון רחב של פיצ'רים רלוונטיים וכמובן תשתית טובה ל-SEO. בין אם אתם בעלי עסקים שעובדים עם תקציב מצומצם, […]

מה זה מיתוג מעסיק ואיך תיישמו אותו באופן אידאלי בעסק שלכם?

שימור מועסקים קיימים וגיוס חדשים הם לא משימות קלות, במיוחד בעולם התעסוקה המאתגר והדינמי של היום. מועמדים רבים לא מתפשרים על תנאי העבודה, ומחפשים מקומות שבהם יוכלו לעבוד בסביבה חיובית ונעימה. מנגד, מועסקים קיימים לא מהססים לעזוב מקום עבודה שלא מציע להם מספיק, ובכך עסקים עלולים לאבד כוח אדם טוב וחיוני. בשנים האחרונות, המונח מיתוג […]

איך קוראים נתונים בגוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס היא המערכת הגדולה והפופולרית בעולם לאיסוף וניתוח נתוני גלישה. רוב האתרים משתמשים בה ומגמות השימוש שלה בקרב אתרים ישראליים מגיעות כמעט ל-100%. גוגל אנליטיקס היא המוח הקודח מאחורי האתר שלכם וככל שתזינו אותה בנתונים ובידע רבים יותר, תוכלו לצפות בכל מה שבאמת קורה בתוך האתר ולהסיק מכך מסקנות חשובות להמשך הדרך. חלק ראשון: […]

שירות בניית קישורים חיצוניים (Backlink) – מהו קישור מוצלח ואיך לבנות פרופיל קישורים אפקטיבי?

קישורים הם בין הפרמטרים החשובים ביותר בתהליך קידום אתרים. ניקח את זה אפילו רחוק יותר ונאמר שקשה מאוד לנצח תחום תחרותי בלי להתחמש בקישורים חיצוניים מאתרים מובילים. אף שכל מקדם אתרים יבטיח לכם קישורים איכותיים, זה לא אומר בהכרח שתקבלו כאלה. לצערנו, יש לא מעט סוכנויות קידום אתרים שמנצלות את היעדר הידע של הלקוח ומספקות […]

לידים לעסק: איך תשיגו עוד מהם?

כל בעל עסק צריך לידים איכותיים רבים שמחכים שהוא יתקשר אליהם, אשר יקנו את המוצר בלי להתווכח או לעשות משא ומתן. אך במציאות זה לא עובד ככה ובפועל קשה לייצר לידים, ובעיקר לידים איכותיים וחמים. נוסף על כך, פעמים רבות העסק לא בונה תהליך מכירה נכון ולכן הלידים מתקררים והופכים להיות לא רלוונטיים. במאמר זה […]