Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » האקדמיה

האקדמיה

מלא תוכן איכותי ועדכני בנושאי SEO שבטוח יעניין אתכם

קידום אתרים באנגלית: האם ניתן לנצח את נפחי החיפוש האינסופיים?

נתחיל עם השורה התחתונה והחשובה ביותר למדריך הזה: אין הבדל בין קידום אתרים באנגלית וקידום אתרים בעברית. ועכשיו נסביר: ההיבטים הטכניים של קידום אתר באנגלית כמעט זהות לטכניקות של אתר בכל שפה אחרת, אלא שהוא דורש תשתית נכונה, משאבים משמעותיים שיעזרו לתת פייט למתחרים באותה הנישה וכמובן – שיתוף פעולה כדי ליישם את כל השינויים […]

קידום אתרי וורדפרס: קל יותר משחשבתם!

אנחנו כלכך שמחים שבחרתם לקרוא את המאמר הזה! WordPress היא ללא ספק פלטפורמת האתר הפופולרית והידידותית ביותר ואם אתם כאן, כנראה שגם אתם כבר הבנתם את זה 🙂 במאמר הבא נלמד אתכם לקדם אתר אתר הוורדפרס שלכם צעד אחרי צעד – ללא צורך בידע בתכנות בכלל, נכיר לכם את התוספים החשובים והמומלצים ביותר שאסור לכם […]

הנגשת אתרים – מה אומר החוק וכיצד תוכלו ליישם אותו באתר שלכם?

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם עד כמה האינטרנט תופס חלק עצום מהחיים של כולנו. אז כיצד מתנהלים בתוכו גם אלו שבעקבות מגבלות כאלו ואחרות מנועים מגלישה אוטומטית וחלקה, שצפויים להיחשף לפחות מידע ושמתקשים במימוש זכויותיהם הבסיסיות לכך? התכנסנו לכאן כדי לדבר על הנגשת אתרים ועל חשיבותה, לא רק במובן החוקי אלא גם מבחינה אתית, […]

קידום אתרי אנגולר: מדריך Angular SEO ל 2024

את החשיבות של הקידום בגוגל אנחנו כבר מכירים. כמו שמגדלור מנחה אוניות דרך בתור אוקיינוס של טיפות מים, הקידום האורגני מאיר את הדרך לאתר הכל-כך ספציפי של העסק שלך ומאפשר לו להתגלות בתוך הים העצום של התוכן שזמין ברשת. אבל איך מנווטים בתוך האוקיינוס האטלנטי של אתרי Angular כאשר מרבית מקדמי האתרים רגילים לפלטפורמות ניהול […]

אופטימיזציה לשיפור יחס המרה (CRO)

סביר להניח שכמנהלי עסק בדיגיטל, שמעתם יותר מפעם אחת את הביטוי שיפור יחס ההמרה. אם לא הבנתם בדיוק במה מדובר, איך מודדים יחס המרה, למה הוא טוב וכיצד משפרים אותו – הגעתם בדיוק למקום הנכון. נתחיל ממעט רקע ונצלול פנימה. בכל עסק אשר משווק את המוצרים שלו באופן מקוון מתקיים יחס המרה כלשהו. יחס המרה […]

קידום חנות וירטואלית: איך לקדם חנות e-commerce בצורה יעילה ומוכחת?

זה לא סוד שעם הזמן יותר ויותר עסקים התחילו למכור אונליין, וכשהתחרות גוברת, צריך להתאמץ קצת יותר כדי להשיג מכירות. מה שהיה פעם פשוט יחסית, הפך למשימה מורכבת ומי שלא יעשה קידום לחנות הוירטואלית, עלול לספוג פגיעה ממשית בהכנסות.  כדי שזה לא יקרה, הכנו עבורכם את המדריך הזה. תוכלו למצוא פה כל מה שאתם צריכים […]