Rego
קניית קישורים
דף הבית » קידום אתרים לעסקים: מה התקציב שתצטרכו להשקיע?

קידום אתרים לעסקים: מה התקציב שתצטרכו להשקיע?

SEO כללי
תוכן עניינים
  1. מה זה קידום אתרים לעסקים ומה הוא כולל?
  2. ולשאלת השאלות - איך עושים את זה? או ממה מורכב קידום אתרים לעסקים שבזכותו קורה כל הטוב הזה?
  3. איך בעל עסק יכול לקדם את האתר שלו?
  4. אני עסק קטן עם תקציבים נמוכים - האם יש בזה צורך?
  5. מה ההבדל בין קידום אתרים לעסקים גדולים לעומת קטנים?
  6. האם אפשר לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים כשהתקציב יחסית מוגבל?
  7. כמה זה יעלה לעסק?
  8. תוך כמה זמן אראה תוצאות?
  9. מה ReGo marketing מציעה לבעלי עסקים קטנים?

זה לא משנה אם אתם כבר שנים בתחום או שרק התחלתם, אם הרגע הקמתם אתר או שיש לו ותק של 10 שנים, אם אתם מנהלים רשת של 30 חנויות או מריצים את האימפריה הקטנה שלכם מהבית עם הפיג׳מה. אם אתם מנהלים עסק, ואם יש לכם שאיפות לגדול ולהתרחב (וברור שיש לכם), אתם לא באמת יכולים לוותר על קידום אתרים לעסקים. היו ימים שאפשר היה להתעלם מזה או לתרץ שאין מספיק תקציב, אבל האמת היא שכל זמן שאתם מתלבטים והמתחרים שלכם מבצעים, זה זמן שבו הם מתקדמים ומשאירים אתכם מאחור. כל זמן שלכאורה נדמה לכם שאתם חוסכים בו כסף, הוא זמן שעבורו תצטרכו בהמשך לשלם הרבה יותר, כי כבר לא יספיק רק להיות מדורג ולתחזק את הקיים – יהיה צורך להיאבק על הביטויים ולנצח בתחרות. וזה אומר תוכן טוב יותר, קישורים חזקים יותר והשקעת מאמצים גדולים יותר כדי למשוך את הקהל.

כן, התחרות מכתיבה כללים נוקשים, ובסופו של דבר, ממש כמו בטבע, גם בגוגל – רק החזק ישרוד. רק זה שישקיע בקידום האורגני, ישפר את חווית המשתמש ויבנה שגרת תוכן וקישורים, יהיה זה שיקבל דירוגים ויזכה לתשומת ליבם של המשתמשים. כל מי שינסה לטעון שזה מיותר ושאפשר גם בלי זה, יצטרך באותה נשימה גם להודות שלא מפריע לו שהעסק שלו יקבר איפשהו באזור העמוד השלישי של תוצאות החיפוש בגוגל.

אם זה לא המצב אצלכם והייתם רוצים קצת (הרבה) יותר מזה, אז קידום אתרים לעסקים הוא כלי שיווקי מוכח ומוצלח והוא ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותכם. יש עוד דרכים לשווק, ברור, אנחנו ב-2021, אבל קידום אתרים אורגני הוא כזה שהתוצאות שלו הן היציבות ביותר לאורך זמן.

  • אז איך עושים את זה כמו שצריך?
  • מתי כדאי לעסקים להתחיל לחשוב על קידום אורגני?
  • האם אפשר לעשות לבד קידום אתרים לעסקים?
  • וכמה זה אמור לעלות?

נשתדל לענות על הכל ואפילו מעבר לזה, אבל לפני הכל –

מה זה קידום אתרים לעסקים ומה הוא כולל?

כשאומרים קידום אתרים, בדרך כלל מתכוונים לקידום אורגני בגוגל ותחת התחום המאוד רחב הזה, יש מגוון פעולות שנעשות במטרה לשפר את ביצועי האתר. שיפור הביצועים נועד להשיג מטרה אחת מובהקת – יותר כניסות לאתר, שהן יותר מכירות לבעל העסק.
איך משיגים יותר כניסות? מביאים את האתר להיות מדורג גבוה ככל האפשר על ביטויי מפתח. ככל שהאתר ידשדש בתחתית העמוד הראשון, או חלילה, העמוד השני, כמות הכניסות תדעך בצורה משמעותית, שכן אף אחד לא באמת מגיע לעמוד השני של תוצאות החיפוש. איך בורחים מהעמוד השני? עושים קידום אורגני יעיל. לא רק שזה ישפר את מיקומי האתר, על הדרך גם:

  • תבנו את סמכות המותג הן בעיני גוגל והן בעיני המשתמשים
  • תתפסו כאמינים יותר בעיני קהל היעד
  • תגדילו תנועה וחשיפות למוצרים ולשירותים שלכם
  • תשפרו משמעותית את המכירות

ולשאלת השאלות – איך עושים את זה? או ממה מורכב קידום אתרים לעסקים שבזכותו קורה כל הטוב הזה?

אז כמו שבטח ניחשתם, לא מדובר בהוקוס פוקוס. תהליך הקידום מורכב ממחקר מעמיק, הן של התחום בו אתם פועלים והן של המתחרים בנישה. בהמשך, נדרשת עבודת אופטימיזציה על האתר כדי לוודא שמבחינה טכנית הוא עומד בסטנדרטים של גוגל. ולבסוף, משקיעים בבניית אסטרטגיית תוכן ובהשגת קישורים חזקים ועוצמתיים שישיגו את המטרות ובאמת יתרמו לקידום. המילה באמת מודגשת כי הרבה מקדמי אתרים עושים עבודה בינונית עם קישורים באיכות מאד נמוכה והתוצאות בהתאם.

בכל אופן, זה ממש על קצה המזלג.

אבל אם מעניין אתכם ותרצו להעמיק יותר, יש פוסט שמפרט בצורה נרחבת על כל אחד מהשלבים בתהליך הקידוםhttps://rego.co.il/seo/. לפני שאתם מתחילים לעבוד עם חברת קידום אתרים, כדאי שתציצו, תבינו מה זה אומר ותדעו מה לדרוש. ככה תקטינו את הסיכוי שימרחו אתכם עם מילים יפות וריקות מתוכן.

איך בעל עסק יכול לקדם את האתר שלו?

יש לכם שתי אפשרויות:

לקרא, ללמוד, לבצע

אם אתם מאלה שאוהבים לעשות הכל לבד, ובעיקר אם יש לכם עודף זמן, תוכלו למצוא מגוון מדריכים ברשת שיסבירו לכם מה הן הפעולות הבסיסיות שתצטרכו לעשות כדי לקדם את האתר. קחו בחשבון שמדובר בתהליך למידה ארוך יחסית ושיידרש מכם חוש טכני מסוים. תצטרכו לדעת לעבוד עם כלי מחקר וניתוח ולהשקיע זמן לא רק בלמידה, אלא גם בביצוע. ללמוד קידום אתרים לעסקים זה דבר אחד, אבל לבצע זה כבר משהו אחר. זה אפשרי בהחלט, אבל זה ייקח זמן, יהיו טעויות בדרך וגם התוצאות יאחרו לבוא. זה לא נאמר כדי לבאס אתכם, כן? די ברור שמקדם אתרים מתחיל יצטרך לעבוד קשה יותר ולאורך זמן רב יותר מאשר מקדם אתרים שמתעסק בתחום כבר 20 שנה, וזה נכון לכל תחום. כדי להתחיל בתהליך, תוכלו לרכוש דו”ח ראשוני לניתוח האתר שלכם מ-fiverr או מכל פלטפורמת פרילנסרים אחרת בעלויות יחסית נמוכות (15-150 דולר). חשוב לפני כן לראות מהם התוצרים שצפויים להתקבל כדי להבין שיש באפשרותכם להפיק מהם את המסקנות הרלוונטיות ולהתחיל ליישם אותן. יש גם מקדמי אתרים שמספקים דו”חות “אופטימיזציה חד פעמית” ורשימת המלצות כלליות לקידום האתר בעלויות של 1500-10,000 ש”ח אך הם לא ילוו אתכם ביישום ההמלצות.

לקריאה נוספת: איך להיות ראשון בגוגל?

לקחת חברת קידום אתרים

מנגד, יהיו כאלה שיאמרו: אני רוצה להתעסק במה שאני יודע לעשות, ומה שאני לא יודע לעשות, אשאיר למי שכן יודע לעשות. ולאנשים כאלה, שרוצים להתרכז בתחום המומחיות שלהם, כדאי לקחת מקדם אתרים שיעשה את העבודה עבורם בזמן שהם ממשיכים לעבוד ולפתח את העסק. חשוב מאד לבחור בחברת קידום אתרים אמינה ולא להתפתות וללכת על כל מיני הצעות של קידום אתרים לעסקים ב-800 שקלים בחודש. תמיד עדיף לשלם פחות, ברור, אבל צריך לזכור שיש לזה מחיר.

אני עסק קטן עם תקציבים נמוכים – האם יש בזה צורך?

חד משמעית כן, ואפילו יותר מאשר עסקים גדולים ומוכרים.

עסק קטן הוא עסק שאנשים עדיין לא מכירים ולא חושבים בכלל על לחפש אותו בגוגל. זה לא עסק שהמוניטין שלו הולך לפניו וסוחף אחריו לקוחות נאמנים. עסק קטן הוא עסק שנלחם עבור כל לקוח, שנלחם כדי שיראו אותו ויכירו אותו והדרך היחידה להשיג את זה היא באמצעות קידום הביטויים בגוגל. הרבה פעמים הנטייה של עסקים קטנים היא פשוט לוותר מראש כי התחרות נראית קשה ומאיימת מדי. במקרים אחרים, יש נטייה להעדיף קידום ממומן כי התוצאות הן יחסית מיידיות. אבל יש פה פרדוקס מסוים: מצד אחד, עסק קטן צריך להתנהל בחכמה עם כל שקל בתקציב, ומצד שני הבחירה בקידום ממומן לא בהכרח תהיה נכונה כלכלית ותיצור תלות בין העסק ובין הפרסום. ברגע שהעסק יפסיק לשלם הוא פשוט יעלם מתוצאות החיפוש ולא תהיה המשכיות למאמצי השיווק שהשקיע, וזה חבל, בעיקר כשמדובר בעסק קטן שצריך לבנות את המותג, את הרלוונטיות ואת התשתית שלו לשנים קדימה. לכן, זה משאיר אותנו עם המסקנה שקידום אתרים לעסקים קטנים זו האפשרות הטובה ביותר לקבלת הכרה ולבניה משמעותית ויציבה של הנכס הדיגיטלי. אבל מה עושים כשהתקציב מוגבל ביותר? נדבר על כך בהמשך.

שנחזור אליכם עם מידע נוסף?

בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים 🙂

מה ההבדל בין קידום אתרים לעסקים גדולים לעומת קטנים?

בשלוש מילים:

  • תקציב – עסקים גדולים יכולים להשקיע בקידום אורגני אלפי שקלים בחודש, מפני שהפעילות שלהם מאפשרת זאת ותקציבי השיווק שלהם גבוהים יותר.
  • מטרות – יחד עם התקציב והיקף הפעילות, גם המטרות והיעדים הכמותיים בתהליך הקידום משתנים.
  • פוקוס – ככל שהעסק גדול יותר וקהל הלקוחות שלו יותר רחב, הוא יבחר להתחרות על ביטויים תחרותיים יותר.

ואפשר אפילו לומר ששני האחרונים גם הם נגזרים בצורה כזו או אחרת מהתקציב.

בסופו של דבר הכל שאלה של תקציב. עסק קטן, מן הסתם, יבנה את תקציב השיווק שלו בהתאם להכנסות. בדרך כלל, ככל שההכנסות נמוכות יותר, תהיה לעסק פחות נכונות להשקיע, וגם אם מבחינה רציונלית נכון לעשות בדיוק את ההפך (כלומר, להגדיל תקציב שיווק כדי להגדיל הכנסות) – זה לא בהכרח יהיה המצב בפועל. לכן, כשעושים קידום אתרים לעסקים קטנים צריך להיות הרבה יותר מחושבים ומפוקסים, ולבנות תוכנית שתצליח להוציא את המקסימום עבור הלקוח. לא כל מקדם אתרים ידע לבחור את הביטויים הנכונים והמדויקים ביותר עבור עסק קטן. אנחנו אוהבים לקרוא להם ״ביטויי כסף״, אותם ביטויים ספציפיים שבזכותם העסק יצליח להכניס יותר כסף כל חודש. זה נכון כמובן גם כשעושים קידום אתרים לעסקים שמכניסים יותר, אבל שם, בתקציבים גבוהים יותר, אפשר יהיה להשיג דברים משמעותיים בפחות זמן, להתפרס על פני יותר ביטויים ולהתחרות על מילות מפתח עם נפחי חיפוש גבוהים. זה לא חייב להיות ביטוי גנרי עם אלפי נפחי חיפוש כל חודש (לדוגמה “פסיכולוג”), נרצה להיות ריאליים ולהתחרות דווקא במגרש שלנו, בביטוי “זנב ארוך” שמייצגים חיפוש ספציפית ורמת מוכנות גבוהה יותר למכירה כמו “פסיכולוג בראשון לציון מחיר”. זה יהיה ביטוי שיהיה לנו קל יותר להגיע איתו להצלחות בטווח המהיר. עוד לא ברור? בואו נדגים:

האם אפשר לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים כשהתקציב יחסית מוגבל?

תקציב מוגבל הוא שם קוד למקסימום פוקוס. זה אומר שאפשר לעשות קידום יעיל בתקציב מוגבל אבל זה מחייב עבודה עם מקדם אתרים מקצועי ומנוסה שידע לאילו ביטויים יש הכי הרבה פוטנציאל לנצח את התחרות ולהגדיל את ההכנסות של בעל העסק. נשמע אולי ברור מאליו, אבל זה מקום שמאד קל לטעות בו וללכת על ביטויים כלליים מאשר על ביטויים ממוקדים שהתחרות בהם היא נמוכה ופוטנציאל הרווחיות הוא גדול יותר.

הנה דוגמא: ״אינסלטור״ הוא ביטוי כללי ומאד תחרותי עם נפח חיפושים גדול. אבל אינסלטור הוא עסק קטן, לרוב מנהל אותו בן אדם אחד ויש לו איזור פעילות מוגדר. מקדם אתרים שיבחר לקדם את הביטוי ״אינסלטור״ יבזבז ללקוח משאבים יקרים (כי התחרות עבור הביטוי הזה היא קשה) ויביא לו לידים לא רלוונטים (כי לא מדובר בביטוי מדויק מספיק).

אינסטלטור - ביטוי גנריאבל מקדם אתרים שיבחר לקדם את הביטוי ״אינסטלטור ביבנה״, יתמודד בסביבה תחרותית פחות ויצליח להביא ללקוח לידים הרבה יותר מדוייקים ורלוונטים (כי אם יבנה היא איזור הפעילות שלו – כל ליד הוא בעל פוטנציאל המרה גבוה).

אינסטלטור ביבנה - ביטוי זנב ארוך

וזאת רק דוגמא אחת, אבל השורה התחתונה היא שאפשר לספק ערך רב גם בתקציבים מוגבלים, כל עוד בוחרים מקדם אתרים מקצועי ומנוסה עם שיטות עבודה חכמות ויעילות.

כמה זה יעלה לעסק?

המחיר משתנה בהתאם למטרות וממדי הפרויקט, אבל בגדול הוא תלוי במספר גורמים:

  • התחרותיות בנישה
  • גודל ומורכבות האתר
  • כמות הביטויים המקודמים
  • איכות הקישורים
  • שעות העבודה שהמקדם יצטרך להשקיע כדי להגיע לתוצאות הרצויות

מבלי לבדוק את האתר ולנתח את התחרותיות ואת העבודה הנדרשת עליו, יהיה קשה מאד (וגם לא מקצועי) לנקוב בסכום. כל מי שיבטיח לכם קידום חודשי תמורת ריטיינר וינקוב בסכום קבוע מראש מבלי שבחן את האתר שלכם – הוא מישהו שכדאי לכם לחשוב שוב אם אתם מעוניינים לעבוד איתו. זה קצת כמו רופא שיניים שיגיד לכם ״טיפול שיניים רק ב-200 שקל״. אבל רגע, הוא בכלל לא בדק איזה טיפול אתם צריכים, אולי סתימה פשוטה, אולי שורש, אולי עקירה ואולי שתלים. בשורה התחתונה, זה היה מעורר בכם חשד שאפשר לקבוע מחיר עוד לפני שבכלל פתחתם את הפה והרופא בדק מה המצב. גם בקידום אתרים המצב זהה, יש טווחי מחירים בהתאם לכל מיני קריטריונים אבל בלי לבחון את האתר אין שום אפשרות לנקוב במחיר מדויק.

בגדול: קידום אתר תדמית קטן לעסק עשוי לעלות בין 2500-4000 ש”ח בחודש, וקידום אתר סחר קטן בטווח של 3000-6000₪ בחודש – אבל בבקשה אל תתפסו אותנו במילה 🙂

תוך כמה זמן אראה תוצאות?

אם קידום ממומן הוא ספרינט אז קידום אתרים אורגני הוא ריצה למרחקים ארוכים. כדי ליהנות מהיתרונות שלו צריך להשקיע בתוכן, בחוויית משתמש, בקישורים, בכותרות, בתגיות וכן הלאה. מדובר בתהליך מתמשך אבל התוצאות שלו, בניגוד לקידום ממומן, הן כאן כדי להישאר והן לא ייעלמו ברגע שתפסיקו לשלם לגוגל. גם כאן מי שיבטיח לכם תוצאות תוך X זמן הוא מישהו שהמקצועיות שלו מוטלת בספק וההמלצה היא להתרחק. אין קיצורי דרך, נדרשת פה סבלנות, אבל היא בהחלט משתלמת. גוגל עצמה הגדירה טווח זמן שנע בין 4 ל-6 חודשים עד שאפשר יהיה לראות תוצאות ראשוניות. אם אתם סוגרים עם חברת SEO, נסו להבין ממנה מה לוח הזמנים הצפוי לביצוע פעולות האופטימיזציה הראשונות על הביטויים המרכזיים. לפעמים שינויים קטנים שמבצעים כבר בתחילת פעילות ה SEO יכולים להביא ל- quick wins, “הצלחות מהירות”.

מה ReGo marketing מציעה לבעלי עסקים קטנים?

אם הגעתם עד כאן, כנראה שהבנתם את טווחי המחירים של קידום אורגני בגוגל ואתם מוכנים להתחיל לקבל הצעות מחיר. נאמר מראש שאנחנו לא מתיימרים להיות הזולים ביותר מפני שאנחנו לא מתפשרים. מה זה אומר? תבינו אחרי שנתאר את תהליך הקידום של כל לקוח בחברה שלנו, קטן כגדול:

✅ מנהל/ת פרויקט שילוו אתכם באופן צמוד לאורך כל הדרך, ומנהלת מחלקה שנמצאת בבקרה מתמדת. הליווי יכלול קבוצת וואטסאפ פעילה, שיחות סטטוס קבועות על משימות ושינויים באתר, עדכון ותזכורות על משימות, עדכונים שוטפים על שינויים בדירוגים והתנועה ומתן דד ליינים. אם תהיתם, הפרויקטור שלכם הוא זה שיבצע את כל העבודה הטכנית גם בפועל ולכן הוא איש הקשר העיקרי שמולו תעבדו.

✅ מחקר מילים מעמיק, דיון משותף לבחירת היעדים לרבעון הקרוב והביטויים בהם נתמקד.

✅ אופטימיזציה טכנית מקיפה לאתר: אבטחה, שגיאות והפניות, מפות אתר, robots.txt, זיהוי תכנים כפולים וקניבליזציה בין עמודים, הסרת עמודים מתוצאות החיפוש ויישום טכני של ההמלצות שלא מצריכות התערבות של מתכנת.

✅ בניית פרופיל קישורים חיצוניים מאתרי סמכות ומדומיינים הנתפסים “חזקים” בעיניי גוגל, באופן קבוע כל חודש, ובהתאם לתקציב שלכם.

✅ אפיון, כתיבה, העלאה לאישורכם והעלאתם של תכנים נוספים בכל חודש לאתר – אם למגזין או בלוג האתר ואם כעמודי שירות, תוכן לקטגוריות, למוצרים חדשים ועוד. יש לנו מחלקת תוכן פנימית שכל כולה מוקדשת לצרכי התוכן של הלקוחות שלנו. בתחילת הפעילות מתקיימת פגישת אסטרטגיית תוכן שבה נבין את סגנון הכתיבה הרצוי, נקודות הבידול, נציע ונקבל מכם רעיונות לכתיבה ויחד תבנה תשתית תוכן איכותית במיוחד.

✅ אופטימיזציה לביטויים המרכזיים שבחרנו: בחירה בביטויים קשים ומאתגרים לצד ביטויים שיסייעו לנו להביא הצלחות מהירות, שינויים משמעותיים ומהירים בתנועה ובהמרות מהאתר.

✅ זיהוי הזדמנויות לביטויים נוספים שאפשר להתקדם ולהצליח איתם, ויישום ההמלצות בעצמנו.

✅ דו”חות חודשיים מקיפים ומפורטים עם כל המדדים החשובים ומדדים נוספים שתרצו להוסיף אליהם.

✅ יצירת ערוץ ישיר עם המתכנתים והמעצבים של האתר (בתיאום עם הלקוח) כדי לבנות תהליכי עבודה נוחים, זורמים ובעיקר יעילים.

✅ לכל מנהלי הפרויקטים יש ידע טכני מקיף בפלטפורמות המובילות לבניית אתרים: וורדפרס, wix, מג’נטו, קונימבו, אישופ, שופיפיי ועוד. אנחנו נשתדל לחסוך מכם כמה שיותר עבודה וכל עוד תאפשרו לנו – נבצע כל מה שניתן בעצמנו.

אם תרצו להיפגש לקפה, עוגיות וגם קצת דיבורי SEO כולל קבלת תמונת מצב מקיפה של האתר שלכם והצעת מחיר לקידומו – אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ????

שאלות נפוצות

למה צריך קידום אתרים?


אם בניתם אתר במטרה לקבל יותר חשיפה ולהגדיל את כמות המכירות, אבל בפועל זה לא מה שקרה ואתם תקועים בעמוד 5 של תוצאות החיפוש – אתם ככל הנראה צריכים לחשוב על מהלכים שיווקיים שישפרו את המצב. קידום אתרים אורגני בגוגל הוא כלי יעיל ומוכח, וכשעושים אותו נכון בחברה אמינה ומקצועית, הוא יכול להשיג תוצאות ולשפר את הביצועים שלכם. לאט לאט, הביטויים שתבחרו לקדם יקפצו מתחתית העמוד החמישי אל העמוד הראשון, תגיעו ללקוחות פוטנציאלים ותגדילו את ההכנסות שלכם.

מה יותר מומלץ לעסקים - קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?

קידום ממומן יספק תוצאות מיידיות ויעלם ברגע שיופסק התשלום לגוגל. הוא יעיל במקרים שבהם אין אפשרות לחכות ורוצים לראות תוצאות בטווח קצר – למשל, מכירת כרטיסים לכנס. קידום ממומן לא ישפיע על איכות האתר, לא ישפר את חווית המשתמש ולא יבנה את התשתית שלו כדי להתמודד עם התחרותיות בנישה. קידום אורגני הוא תהליך לטווח הארוך והתוצאות שלו יישארו לאורך זמן. הפעולות שמתבצעות במהלכו משפיעות על חוזק האתר, האמינות, הרלוונטיות והמיקומים שלו במנוע החיפוש. הן לא נעלמות ונמחקות בין לילה, והן ממשיכות לייצר עבור בעל האתר הכנסות לאורך זמן. לשם כך כדאי לזכור ששלוש התוצאות האורגניות הראשונות בגוגל זוכות לקבל כמעט 70% מהטראפיק של הגולשים. כל אחד יצטרך לעשות את השיקולים שלו, אבל בהינתן ואין לחץ לתוצאות מיידיות, קידום אתרים אורגני הוא יעיל וכלכלי יותר לאורך זמן.

מה המחיר של קידום אתרים לעסקים?

המחיר נקבע בהתאם למשתנים רבים ומאחר שכל אתר הוא שונה, אין אפשרות לנקוב במחיר אחד. מקדם אתרים אמין ומקצועי לא יקבע מחיר לפני שבחן היטב את התחרותיות בנישה, את כמות הביטויים המקודמים ואת אופי האתר, הגודל והמורכבות שבו. זכרו שלא בהכרח מה שעולה יותר יהיה איכותי יותר, אבל מה שיעלה מעט, בהכרח יהיה איכותי פחות. הסיבה היא מאד פשוטה והגיונית: לדברים טובים יש מחיר, תוכן איכותי וקישורים חזקים עולים כסף, ומי שיחסוך בהם לא יצליח להשיג את המטרות עבור הלקוח. אל תתפתו לבחור בזה שיציע לכם את המחיר הנמוך ביותר, והקפידו לבדוק היטב מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים. בגדול: ניתן לומר שמחיר קידום אתר תדמית לעסק קטן ינוע בטווח של 2500-4000₪ וקידום אתר סחר קטן יעלה 3000-6000₪ באופן חודשי.

איך עובד תהליך קידום אתרים לעסקים?

בגדול, מדובר בתהליך מורכב שדורש ביצוע של מספר פעולות. בקטן, גוגל הודתה שיש שני פרמטרים מרכזיים שעל פיהם היא מדרגת אתרים: תוכן וקישורים. לכן חשוב מאד להשקיע בשני אלה, יחד עם אופטימיזציה לשיפור הצד הטכני של האתר. 

גל רביבו

בן 36 ממודיעין, נשוי לאלמוג ואב לשלושה – דניאל, נועם ואליה.
בוגר תואר ראשון בכלכלה מהמכללה למנהל בראשון לציון. כיום, הוא מכהן כסמנכ"ל בחברת ריגו מרקטינג מזה שש שנים, ומתמחה בליווי מותגים בתחום הקידום האורגני וניהול המוניטין. עם ניסיון רב בתחום השיווק הדיגיטלי, גל מסייע למותגים להגדיל את נוכחותם ולהשיג הצלחות בטווח הקצר והארוך. בנוסף לעבודתו בריגו מרקטינג, גל מרצה באוניברסיטת תל אביב בקורס לפרסום ושיווק דיגיטלי לסטודנטים לתואר שני, במכללת ספיר לקורס קידום אתרים בגוגל לסטודנטים לתואר ראשון ומסייע לעסקים באמצעות בסדנאות והרצאות בעולם השיווק הדיגיטלי למט"י ירושלים, מייעץ לחברות וארגונים, ומפתח עבורם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות חדשניות ומותאמות אישית. בעברו, גל הקים וניהל את רשת הוופל פקטורי בירושלים במשך חמש שנים, מה שהעניק לו ניסיון רב בניהול עסקי ושירות לקוחות. בנוסף לכך, גל שיחק כדורסל מקצועני בנוער של הפועל ירושלים, ואהבתו לספורט מלווה אותו עד היום. תחביביו כוללים אימוני כדורסל והתנסות במגוון ענפי ספורט. גל רביבו משלב בין השכלה אקדמית, ניסיון ניהולי ומקצועי של שנים רבות, ותשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי, מה שהופך אותו לדמות מובילה בתחום. בדיקה

אין תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *