Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » קידום אתר WIX: כך תעשו זאת נכון

קידום אתר WIX: כך תעשו זאת נכון

SEO כללי מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל תוכן
תוכן עניינים
  1. מה זה WIX?
  2. למי מתאימים אתרי WIX?
  3. יתרונות וחסרונות של SEO ב WIX
  4. אז איך עושים SEO ב WIX?

אם יש לכם אתר שבנוי בפלטפורמת WIX ואתם מעוניינים לקדם אותו, יהיה לכם קל יותר מאי פעם לעשות זאת. WIX עשתה קפיצת מדרגה משמעותית מאז ימיה כפלטפורמת בניית אתרים חינמית ובסיסית וכיום היא מציעה רספונסיביות טובה, עיצוב, מגוון רחב של פיצ'רים רלוונטיים וכמובן תשתית טובה ל-SEO.

בין אם אתם בעלי עסקים שעובדים עם תקציב מצומצם, בעלי אתרים שמעוניינים לעשות את הדברים בעצמם ובין אם אנשים שמכל סיבה מעדיפים לוותר כרגע על שימוש במפתחים ומעצבים מקצועיים – WIX תספק לכם פתרונות לאתר איכותי ומקצועי כולל אפשרויות קידום טובות. במדריך הזה תגלו כיצד לבצע קידום אתר WIX בהצלחה ולקטוף ממנו את הפירות:

מה זה WIX?

WIX היא חברה ישראלית שנוסדה בשנת 2006 ומאז התבססה כפלטפורמה לבניית אתרים מרכזית מאוד, המתחרה ראש-בראש לא פעם מבחינת אפשרויותיה בפלטפורמת וורדפרס. נכון להיום הוקמו כבר למעלה מ-160 מיליון אתרי אינטרנט בפלטפורמת וויקס בכל רחבי העולם, כולם נבנו במהירות וללא ידע מקצועי בעיצוב או בקוד והם מהווים כ-1.5% מכלל האתרים הקיימים בעולם.

וויקס מאפשרת בניית אתרים בקוד סגור, מה שנחשב לכאורה נחות יותר ביחס למערכות הקוד הפתוח. ועם זאת, החברה שדרגה ופיתחה את מכלול האפשרויות שבה תוך הקשבה לדרישות העולות מהשטח וכיום מציעה בנייה קלה ונוחה מאוד בגישת Drag & Drop, במסגרתה בוני האתר יכולים להשתמש במגוון תבניות מוכנות ואפשרויות להתאמה אישית, מבלי להבין דבר וחצי דבר בפיתוח וללא עלויות משמעותיות.

למי מתאימים אתרי WIX?

אתרים בפלטפורמת וויקס יתאימו מאוד לעסקים קטנים ולחברות סטארטאפ נטולות תקציב – מה שמהווה שכבה משמעותית מאוד של בעלי אתרים, המעוניינים להקים לעצמם אתר בכל תחום ולהעלות אותו באפס מאמץ. בשנים האחרונות מקדמת וויקס תבניות גם לאתרי איקומרס, לטובת בעלי חנויות שמעוניינים להקים לעצמם אתר מכירות אונליין.

פלטפורמת WIX פחות מתאימה לבעלי אתרים שמעוניינים בפתרונות דיגיטליים שונים שהעסק צפוי להזדקק להם, מה שמאפשר לה להיות מצוינת ברמת התפעול והבנייה הפשוטים, אך פחות יעילה למי שזקוקים לפיתוח ולאפשרויות נרחבות.

ומה לגבי קידום אתר WIX? האם מדובר באתרים מתאימים לעבודת SEO? בעבר נחשבה הפלטפורמה לפחות אפקטיבית לקידום בגוגל וזכתה לדירוגים פחות נוצצים. זאת בשל בעייתיות שכללה העדר אפשרות לאופטימיזציה בתגיות מטא והעדר היררכיה ב-URL, כלומר שלא ניתן לרדת ביותר מתיקייה אחת אחרי ה-URL הראשי.

זהו החיסרון הבולט ביותר בפלטפורמות מבוססות קוד סגור, מה שגרם לרבים לוותר על וויקס ולהעדיף פלטפורמות נוחות יותר לקידום ולניהול (בעיקר של אזור הבלוג) כמו וורדפרס. יחד עם זאת, כיום מוצעות אפשרויות רבות ומגוונות בהרבה לקידום האתר ובהחלט ניתן לנצל אותן כראוי.

יתרונות וחסרונות של SEO ב WIX

וויקס מאז ומעולם הייתה סלע מחלוקת בקרב מתכנתים, מפתחים ויועצי שיווק, שחלקם תומכים באפשרויות קידום האתר בגוגל באמצעות הפלטפורמה וחלקם מסתייגים ממנה, כנראה בעקבות הבעיות ההיסטוריות שעדיין מעיבות על החברה עד היום.

יחד עם זאת, צריך לזכור שהרבה השתנה מאז ושגם אתרי WIX מפגינים התקדמות טובה מאוד באורגני. רגע לפני שניגע בכל האפשרויות של וויקס עצמה, נסקור את היתרונות והחסרונות המרכזיים שחשוב להכיר:

היתרונות של WIX

מתרכזים בעיקר סביב התמיכה והאפשרויות לעסק הקטן לבנות אתרים בקלות ולהשיק אותם ללא בעיה:

עיצוב קל, מהיר ונוח – יתרון "הדגל" של וויקס, המציע יותר מ-800 תבניות מוכנות לשימוש המולבשות על האתר בלחיצת כפתור. בנוסף, ישנן תבניות שמתייחסות לתחומי עיסוק ממוקדים ויתאימו לעסקים ספציפיים כמו צילום, מלון, מסעדה, טיולים ועוד. לאחר הבחירה בתבנית יהיה אפשר גם לעצב אותה כרצונכם, כמובן תוך המגבלות הקיימות לקוד הסגור.

יתרונות קידום אתר ב wix

WIX SEO WIZ – זהו כלי אפקטיבי ומדובר מאוד, שפותח בוויקס על סמך דרישות הקידום של גוגל. למעשה מדובר באשף שסורק את כל האתר ומדווח על מקומות חסרים כמו למשל תיאורי מטא, כותרות, ALTים, ביטויים שניתן לשבץ ועוד נתונים רבים שמדייקים את עבודת הקידום ומסייעים לה.

WIX SEO WIZ

אין צורך לדעת קוד – השימוש בפלטפורמת וויקס פוטר מהצורך לשלם למפתח, הודות לבחירה וההתאמה בתבנית עבודה מוכנה מתוך תפריט אפשרויות. אמנם הדבר לא יועיל למי שזקוק להתאמה אישית מאוד ספציפית, אך בהחלט יספיק למי שמעוניין באתר פשוט לבנייה ולהקמה תוך כדי גרירה והתאמה של תמונות, שקופיות, פסקאות, לחצנים וצפייה בכל אלה ככל שרוצים על ידי תצוגה מקדימה.

אינטגרציה נוחה עם Google Search Console ועם Analytics – בשורה למי שמעוניינים להתחיל עבודת קידום אתר וויקס, שכן מתאפשר להם להתממשק בנוחות עם חשבונות גוגל, להעביר ולקלוט נתונים ולעקוב מקרוב אחרי כל תנועה באתר.

אינטגרציהעם Google Search Console ועם Analytics

שליטה בתגיות כותרת לכותרות ולטקסטים – ניתן לערוך את מטא טייטל ומטא דיסקריפשן בקלות רבה ובכך לשמור כראוי על התאמת התוכן בעמודי האתר לקידום האורגני שלו. התגיות מספקות לגולשים ולגוגל עצמה את המידע בנוגע לאותו עמוד וזאת עוד לפני שהם נכנסים אליו בפועל.

שליטה בתגיות כותרת לכותרות ולטקסטים

אתרים רב לשוניים – אתרים בוויקס יכולים להכיל תוכן במספר שפות באמצעות שימוש בתגית hreflang, כך שמנועי החיפוש ישלחו את הגולש לתוכן מתאים בשפה שבה הוא משתמש ומחפש מידע. האפשרות המומלצת כיום היא להשתמש בפיצ'ר מובנה בוויקס בשם Multilingual, שמשכפל את האתר כך שיהיה ניתן לתרגם את כל התכנים שלו. חידוש אחרון מהפיצ'ר כבר מתייחס לאפשרות לבחור באתר המשוכפל את מבנה ה-URL, תוך שכל ההפניות מבוצעות אליו מהאתר הישן אוטומטית.

אפשרות לרכוש דומיין דרך ויקס – אם לעסק אין עדיין דומיין, הוא יוכל לרכוש אותו דרך וויקס כאשר אפשר לעשות זאת גם לאחר עיצוב האתר.

קידום אתר WIX דרך כלים סטטיסטיים – וויקס מכילה אנליטיקס מובנה, כלים לשיווק ופרסום תוכן מותאם SEO, מערכת פשוטה וידידותית לניהול תוכן, לשיווק במייל, חיבור לרשתות החברתיות ועוד.

כלי ניהול לאתר/ החנות – קיימת תאימות לכל מכשיר נייד והנגשה לבעלי מוגבלויות, כלים מתקדמים יותר למפתחים, חיבור למערכות סליקה וביצוע תשלומי אונליין, עבודה מהאפליקציה של וויקס, דרופשיפינג, מערכת הזמנות, מחולל לוגואים ועוד.

מה המגבלות הנוכחיות של WIX מבחינת SEO?

כפי שציינו כבר קודם, העבודה ללא קוד פתוח שומרת על מגבלות באפשרויות התכנון והפיתוח של האתר, חלקן עשויות להשפיע במידה מסוימת על עבודת הקידום. להלן כמה ממגבלותיה של וויקס:

לא ניתן להעלות גרסאות AMP של האתר – למרות שגוגל כבר הכריזה שהיא לא מתייחסת בדירוגיה לגרסאות AMP (דפים עשירים בתוכן ובגרפיקה, בטעינה מהירה), עדיין אם וכאשר תרצו לבנות עמודים כאלה, לא תוכלו לעשות זאת דרך וויקס.

לא ניתן לשפר מהירויות טעינה – שיפור זמני הטעינה משפיעים לטובה על קידום האתר מבחינת SEO, כך שחשוב לבדוק את מהירות הטעינה של העמודים השונים ולטפל בכל בעיה. אתר איטי יותר לא רק מביא לדירוג נמוך בגוגל, אלא גם לנטישה גבוהה יותר מצד הגולשים.

לא ניתן להגדיר סכימת פירורי לחם ושיוצגו בסכימה – מכיוון שלא ניתן לקבוע היררכיית אתרים בוויקס, אין אפשרות ליצור פירורי לחם המאפשרים התמצאות טובה באתר כך שהגולש יוכל לשוב לדף הבית בקלות בכל שלבי הגלישה שלו באתר.

לא ניתן להטמיע סכימות FAQ – כיום חלק השאלות והתשובות שנמשך מתוך האתר היישר לגוגל, חושף את הגולשים עוד במעמד קבלת תוצאות גוגל למידע מתוך האתר, מה שמעלה את הסיכוי לעלייה בטראפיק. נכון להיום, עדיין לא קיימת האפשרות לעשות זאת בפלטפורמת וויקס.

לא ניתן להגדיר שתי רמות של קטגוריות באתרי איקומרס – היררכיה היא נדבך קריטי בעבודת הקידום, שכן היא מאפשרת ליצור סדר וארגון בדפי האתר. באתרי איקומקס (חנויות דיגיטליות), ההיררכיה תאפשר לגולשים להגיע לתתי נושאים שונים שרצויים להם.

ניקח לדוגמה אתר של בית עסק להזמנת משלוחי פרחים, שבו בעל העסק מעוניין שתחת "זרים ליום הולדת" יופיעו לבחירה "זר חמניות", "זר יום ורוד" ו"זר צבעוני ענק". אם יבחר להקים את האתר שלו בוויקס, אפשרות זו לא תהיה זמינה עבורו והדבר מהווה מבחינתו בעיה בעבודה עם הפלטפורמה.

שנחזור אליכם עם מידע נוסף?

בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים 🙂

אז איך עושים SEO ב WIX?

קידום SEO בוויקס מצריך התייחסות לכמה היבטים – חלקם ספציפיים לפלטפורמת וויקס עצמה וחלקם מתייחסים באופן גורף לכל קידום באשר הוא. כדי שיהיה לכם קל להבין מהם החלקים הכי מרכזיים בתהליך הקידום, נחלק את הפעולות הנדרשות למספר חלקים:

ביצוע מחקר מילים

מחקר מילים הוא בדרך כלל המקום הראשון שממנו מתחילים את עבודת הקידום. זהו תהליך שמתבצע בכמה כלים אפשריים, הכולל איסוף וסקירה של מונחים וביטויים בהם צפוי קהל היעד של האתר להשתמש, כאשר הוא מחפש את המוצר או השירות שבית העסק מבקש להציע.

המטרה היא ליצור "מאצ'" בין גולשים ואתרים, באופן שבו הם יקלידו את ביטוי החיפוש הרלוונטי בגוגל, יקבלו ממנו תוצאות שמתאימות לצורך שלהם ויבחרו את המסקרנת/ הרלוונטית ביותר. ללא מחקר מילים טוב, מאוד קל לאבד כיוון ולהתמקד בתפל במקום בעיקר וכך לשים דגש לא נכון על מקומות שמניבים הרבה פחות רווח, לעתים גם כלל לא.

כדאי לעבוד בתהליך מחקר המילים מהגדול לקטן: קודם כל לפרט את כל הביטויים הכלליים והמרכזיים שהעסק מציע ולרדת משם לרזולוציות נמוכות יותר, כולל ביטויים נישתיים יותר בתנאי שהם כדאיים ברמה האסטרטגית והתקציבית.

נניח לדוגמה שישנו עסק לסיורים מודרכים בתל אביב, שלמעשה מוכר סיורים שתוכננו מראש לתאריכים מסוימים. הביטוי הכללי של העסק והרחב ביותר הוא כמובן "סיורים מודרכים בתל אביב", כאשר סביבו יכולים להיות עוד ביטויים רבים כמו לדוגמה סוגי סיורים ("סיור פשע בתל אביב", "סיור אוכל בתל אביב", "סיור ברים בתל אביב" וכו'), סיורים בחלוקה לאזורים ("סיור מודרך בנווה צדק, סיור מודרך בנחלת בנימין, סיור מודרך בתל אביב-יפו), תחומים משיקים שאנשים צפויים להתעניין בהם כמו "אטרקציה במרכז", "מתנה ליום הולדת", "בילוי לילי בתל אביב" ועוד.

המידע המתקבל צריך לכלול:

ביטויים שמכילים את מילת החיפוש המרכזית

נפח החיפושים, כלומר הכמות החודשית שבה חיפשו את אותו ביטוי

מידת התחרותיות של הביטוי (כלומר עד כמה גם המתחרים מקדמים אותו ועד כמה קשה יהיה לקבל עליו דירוג טוב)

עלות לקליק – לטובת שיקולים עתידיים לקמפיינים ממומנים.

שימוש בכלי הקידום WIX SEO WIZ

כבר הזכרנו את האשף שתורם מאוד לכל קידום אתר WIX וכעת נפרט לגביו בהרחבה. בדף הראשי של חשבון הוויקס שלכם בדשבורד, תמצאו אייקון בשם "Get Found on Google". לחיצה עליו תפתח את WIX SEO WIZ שינחה אתכם בצורה ברורה בביצוע אופטימיזציית האתר. ראשית יש לתת לאתר טייטל ראשי, מיקום פיזי ולהכניס חמש מילות מפתח עיקריות שיסייעו לגולשים למצוא אתכם בקלות בגוגל.

בסיום החלק הראשון, ייפתח צ'ק ליסט שבו יש לבצע כל משימה. האשף יסייע לכם להכניס פרטי יצירת קשר עם העסק, ליצור מפת אתר, לקשר לרשתות החברתיות ועוד. בנוסף, יופיעו הנחיות לדפים ספציפיים, כמו למשל יצירת תגיות מטא בכל עמוד. בהשלמת המשימה, היא תסומן ב-V ירוק.

הוספת טייטל ודיסקריפשן בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות

כחלק מהאופטימיזציה של האתר, נדרשות הגדרות לתגיות הכותרת והתיאור בכל דפי האתר. תגיות אלה למעשה כוללות את השם והתיאור של המודעה שלכם, כפי שהיא תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

ההגדרה לתגיות פשוטה למדי: יש להיכנס למערכת וללחוץ בתפריט הימני על Menus&Pages. כעת תופיע רשימה של כל הדפים הקיימים באתר, לצד כל אחד מהם סימון של שלוש נקודות, בלחיצה עליו נפתח תפריט ספציפי לדף עצמו. יש לבחור כאן את page SEO ולהגדיר בפנים את כותרת העמוד והתיאור. תתקבל גם תצוגה מקדימה שתמחיש לכם כיצד זה ייראה בגוגל.

שימו לב: עליכם להגדיר כתובת רלוונטית לתוכן העמוד ב-URL! הסירו משם את המלל הטכני של המערכת כמו blank או copy of. כמו כן, הגדירו את מילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד וודאו שהן מופיעות בתוכן העמוד בהטיה והאיות המדויקים.

אופטימיזציה לתמונות וסרטונים באתר

זמני הטעינה בוויקס הם חוליה חלשה. המערכת די כבדה ולכן צריך לפעול בחכמה ובשיקול דעת עם טעינת התמונות. השתמשו בתוכנות כיווץ לנפח התמונה כדי לקצץ ממנו (tinyJPG לדוגמה). בנוסף, חשוב למלא ALT לכל תמונה (תיאור אלטרנטיבי) וזאת כדי שהאלגוריתם של גוגל יזהה את אותה תמונה כחלק מהתוכן שמופיע באתר שלכם.

איך מוסיפים ALTים?

תחילה יש להעלות את התמונה לעמוד הרצוי, ללחוץ עליה ועל גלגל השיניים (הגדרות) ושם להוסיף כותרת קצרה לתמונה. אם העליתם תמונה לפוסט בבלוג, יש ללחוץ עליה ואז על סרגל הכלים שיופיע מעליה, בו ניתן להכניס ישירות את המלל. גם הפעם כדאי להשתמש במילות המפתח הרלוונטיות, אבל לא להעמיס בהן. מומלץ להוסיף כמה מילים בתיאור התמונה שמסבירות מה רואים בה (הדבר מיועד לנגישות אתרים וכן למנועי החיפוש).

תוכן הוא המלך- הקימו בלוג

דפי האתר מתחלקים בדרך כלל לשניים: דפים סטטיים המופיעים באתר באופן קבוע כמו למשל האודות או צור קשר ולעומתם דפים שבהם תשתלב עבודת הקידום האמיתית של האתר, המשויכים לבלוג או המאמרים המקצועיים שמתפרסמים בו ושמשלבים בתוכם את מילות המפתח ונושאים רלוונטיים לעיסוק האתר.

באופן כללי, בלוג הוא כלי יעיל מאוד לקידום אורגני והקמתו בוויקס פשוטה ומהירה. בבלוג אפשר לכתוב על כל דבר שתרצו בהתאם לסגנון ולמטרות האתר, אבל עליו להיות פעיל ולהתעדכן בתדירות קבועה. פוסט אחד לשבוע-שבועיים זה האידיאל. הנה כמה טיפים לכתיבה מוצלחת:

צרו בנק נושאים, המבוסס על מילות המפתח שנמצאות במחקר שלכם. חפשו בעיקר רעיונות מעניינים ורלוונטיים לכם ולגולשים.

אפשר לחטט אצל המתחרים ולראות מה הם כותבים. אין בושה בלחפש בחוץ רעיונות, אבל הימנעו מפגיעה ביצירתיות והמקוריות של אתרים אחרים. זה גם לא אתי וגם מסכן אתכם בגוגל.

היו עקביים – הגולשים מבינים רק לאורך הזמן שהם נמצאים באתר מקצועי ומקיף המכיל תוכן מתאים ומגוון. בנוסף מומלץ לשתף ברשתות החברתיות עדכון לגבי פוסטים שאתם מעלים. זה ייצור עניין ויגדיל את הטראפיק.

חלקו את התוכן לפסקאות וכותרות משנה – זה ישמור על מבנה ברור ואסתטי לקריאה וגם יעזור למנועי החיפוש להבין את הנושאים אליהם התוכן מתייחס.

הגדרת כותרות H בעמודי האתר

קידום אתר וויקס מתבצע גם דרך חלוקת התכנים בעמוד לכותרות H, שלמעשה ממפות את התוכן עבור גוגל ומפרטות מה מופיע בו, בצורה היררכית. עקרונית, מדובר בהבדל שבין כותרת ראשית לכותרות משנה, אך עם טוויסט קטן: כותרות המשנה אינן "סתם" כותרות שמציגות מה מופיע בפסקה, אלא מתייחסות אליה גם במובן של תתי נושא ביחס לנושא המאמר, או שימוש במילות מפתח שקשורות אליו.כותרות H

כדי להמחיש את השימוש בכותרות H, נשתמש שוב באתר הסיורים המודרכים בתל אביב ומעלה תוכן שמתייחס לסיורים בנווה שאנן.

הכותרת הראשית של התוכן: סיור מודרך בשכונת נווה שאנן (H1)

סוגים של סיורים בנווה שאנן (H2)

סוג 1 (H3)

סוג 2 (H3)

סוג 3 (H3)

למי מתאים הסיור בנווה שאנן (H2)

יתרון 1 (H3)

יתרון 2 (H3)

יתרון 3 (H3)

מחירים סיורים מודרכים בנווה שאנן (H2)

מחיר סוג 1 (H3)

מחיר סוג 2 (H3)

מחיר סוג 3 (H3)

אפשר להמשיך הלאה ככל שיש צורך ואפשרות לפרק לתתי כותרות נוספות, כך שיווצרו, בהתאם לנושא, גם כותרות H4, H5 וכן הלאה.

איך יוצרים כותרות H דרך וויקס?

נכנסים לעריכת העמוד הרצוי, לוחצים על Text ואז על Add Headline – כאן מזינים את הכותרת הרצויה. כדי להגדיר אותה כ-H2, H3 וכו', יש ללחוץ על SEO & Accessibility ולבחור את ההגדרה הרצויה מהתפריט.

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים היא עניין חשוב והכרחי מאוד לקידום האתר שלכם. כאשר אתר רלוונטי מסוים מקשר ממנו אליכם, גוגל מסיק שהאתר שלכם מומלץ ואמין יותר. ככל שיותר אתרים יקשרו אליכם, הוא אף יבין שהאתר שלכם סמכותי וחיוני. לכן פרופיל קישורים חיצוניים הוא נתון שאין להתפשר לגביו והוא יגרום לאתר לזנק בדירוגים שלו.

ישנן שתי דרכים מרכזיות ליצור קישורים חיצוניים:

  1. קישורים טבעיים – גולשים שיצאו מהאתר שלכם והחליטו להמליץ עליו באמצעות לינק אצלם ברשת החברתית או בבלוג, מה שייצור תנועת גולשים טבעית לאתר שלכם.
  2. החלפת קישורים – מכיוון שהדרך הראשונה איטית וקשה לבנות עליה, האופציה הזו היא היעילה יותר. בוחרים אתר מקביל, חופף או משיק לתחום שלכם, יוצרים קשר עם בעליו ומציעים לכתוב אצלם מאמר מקצועי שיקושר לאתר שלכם ובתמורה תקשרו מכם לאותו האתר.

קידום אתר WIX – השקעה משתלמת לטווח ארוך

סקרנו כאן את כל השלבים החשובים ביותר לקידום האתר שלכם בוויקס, אך זכרו שעבודת הקידום לא מתחילה ונגמרת בנקודה כלשהי, אלא מתחדשת ומתפתחת עם הזמן כדי להפיק רווחים. ככל שתצרו תוכן איכותי יותר, תתמקדו בביטויים שיוצרים יותר רווח, תשקיעו בקישורים חיצוניים ובפעולות יצירתיות נוספות שישפרו את הדירוג והפופולריות של האתר – כך תצליחו יותר במישור העסקי והכלכלי ותשתמשו באתר כאמצעי להפקת הרווחים והמטרות שלכם לטווח ארוך.

שאלות נפוצות

מתוך האופטימיזציה, איזה פעולות משפיעות הכי הרבה על קידום אתר בוויקס?

מחקר מילים, קישורים חיצוניים, הגדרת תגיות וגם שימוש ב-WIX WIZ יסייעו משמעותית לקידום האתר, אך עליהן להיות מלוות בעוד מגוון פעולות שחשוב להכיר וליישם.

האם אתרי וויקס מתאימים לאתרי E-COMMERCE?

עקרונית, פחות. קידום חנות וירטואלית דרך וויקס היא עדיין עניין יחסית מוגבל, בעיקר בשל העדר היכולת ליצור היררכיית עמודים.

כמה זמן נמשך תהליך קידום אתר וויקס?

עבודת הקידום הראשונית לאתר חדש מתפרסת בדרך כלל על כמה חודשים טובים ואפילו שנה. לקבלת הערכה מדויקת יותר, מומלץ להתייעץ עם מקדם אתרים מקצועי.

כמה עולה תהליך קידום אתר וויקס?

קידום אתרים תלוי מאוד בתחרותיות התחום שמקדמים, באופטימיזציה שתבוצע לאתר ובמטרותיו לטווח ארוך.

האם קידום אתר וויקס מתבצע על ידי איש מקצוע בלבד או שניתן לקדם עצמאית?

בלמידה מתמשכת, המון סבלנות, עקביות והקצאת זמנים מתאימה אפשר יהיה לקדם לבד את האתר ובהצלחה רבה. יחד עם זאת, מומלץ לקבל את חוות דעתו של יועץ קידום אתרים לעניין אסטרטגיית הקידום הנדרשת לאתר.

האם ריגו עושה קידום אתר וויקס?

בהחלט. אנחנו מתמחים בקידום מקצועי של אתרים בכל סוגי הפלטפורמות לרבות אתרי WIX. נשמח אם תצרו איתנו קשר ונדאג לענות לכם על כל שאלה.

מאיזה טעויות מומלץ להימנע כאשר עושים קידום אתר?

מחקר מילים בלתי מעמיק, זלזול ברספונסיביות האתר (התצוגה שלו במכשירים שונים), הזנחת עדכון האתר, הקישורים ופרסום תכנים חדשים, תוכן נטול קוהרנטיות וגם העדר מעקב לגבי התנועה וההמרות באתר – כל אלו ועוד עשויים לפגוע בקידום ולחבל בפוטנציאל של האתר.

גילי ברוך-קלייסט

ראש מחלקת SEO בחברת ReGo Marketing. בת 28, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. מכירה את כל הסודות של מערכת וורדפרס, מאפיינת אתרים עוד לפני שתיית הקפה של הבוקר, ומחזיקה בגביע המדינה בניהול לקוחות. ניהלה בעבר את מחלקת הדיגיטל של חברת טופ-אדיו, ובמהלך שירותה הצבאי שימשה כמנהלת רשת ומדריכה. נוסף לכל אלה, זכתה באליפות באר שבע הפתוחה בריקודי סלסה עם הפרטנר הקבוע, ספיי, הכלב שלה.

התגובות שלכם

  • אסף בנימיני
    17.05.2022

    אל: "rego.co.il". הנדון: קישורים לאתר. א.ג.נ. ברשותי האתר https://disability5.com/ שנבנה במערכת של wordpress.org-ומאוחסן בשרתים של siteground.com. אני מחפש אתרים ברשת האינטרנט, מהם ניתן להעתיק קישורים לאתר שלי שעוסק בתחום של אנשים עם מוגבלויות-וזאת כמובן באופן חוקי, ללא הפרה של זכויות יוצרים, ללא תשלום ושגם יעזור לקידום האתר שלי במנועי החיפוש השונים. אני מעוניין במידע אודות אתרים כאלו-שכולל את שמותיהם ודרכי יצירת קשר עימם. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א'-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il ו-: asb783a@gmail.com ו-: assaf197254@yahoo.co.il ו-: a32assaf@outlook.com ו-: ass.benyamini@yandex.com ו-: assaf002@mail2world.com ו-: assaffff@protonmail.com ו-: benyamini@vk.com ו-: assafbenyamini@163.com

    תגובה
  • אבירם
    17.02.2022

    מאמר מקצועי ביותר!

    תגובה
  • אורי ששון
    15.02.2022

    מאמר מצויין. קמפיין לידים הופך לתחום מורכב מאוד, במיוחד לאור העובדה שפייסבוק מזיזה את הגבינה בכל היבטי הטירגוט ומורידה קטגוריות מטירגוט. החזר השקעה משתנה מתחום לתחום. ליד סגירה בתחום הנדלן יכול לאפשר את המשך הפעילות לכל החודש. גם אם היו 500 לידים שלא נסגרו. לעומת זאת, תכשיטן שסגר עסקה על טבעת יהלום ב-3000 שקלים ובדרך קיבל 500 פניות ב-50 שקלים לפניה ואף פניה לא הניבה מכירה, לא יכול להמשיך לפרסם. אין נוסחאות קסם בעניין הזה. רק להשתפר ולהציע ללקוח הצעות בעלות ערך מוסף. לדעתי, זה מחזיר את הכדור למגרש התוכן והקריאטיב. אם המשפך השיווקי מכיל תוכן עשיר בערך רלוונטי ללקוח, יש סיכוי טוב יותר לסגירת עסקה. אני קורא אתכם בקביעות ואתם בהחלט גוף מקצועי שתורם רבות בידע שלו לענף השיווק הדיגיטלי.

    תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.