תוכן עניינים
- מהו מחקר מילות מפתח בגוגל וממה הוא מורכב?
- מדוע מדובר על שלב כל כך חשוב?
- איך עושים מחקר מילים טוב?
- איך משפיע מחקר מילות מפתח על התקציב?
- אז בכמה מילים צריך לבחור בשביל קידום אורגני?
- האם תמיד יהיה נכון לבחור מילות מפתח עם נפחי חיפוש גבוהים?
- כלים מומלצים למחקר מילות מפתח
- איך נראה מחקר מילים שנשלח ללקוחות SEO?
- אז נסכם
כמעט כל מהלך שיווקי מתחיל במחקר מילות מפתח. זה בוודאות שם כשאתם עושים קידום אורגני או קידום ממומן, אבל זה רלוונטי לא פחות גם לפרסומים שלכם, למאמרים שלכם ולכותרות שתבחרו. המטרה היא להיות מדויקים ככל האפשר, להבין את כוונת המשתמש ולקלוע לרצונותיו. לדבר אליו במילים שאותן הוא מחפש ורוצה לשמוע.
מחקר מילים מקיף ונכון ייתן לכם רעיונות והצעות לביטויים שיתפסו את תשומת לב המשתמש ויביאו אותו ישירות אליכם. מעבר לכך, אפשר לומר שמחקר מילים הוא גם קצת כמו מפה שמכוונת אתכם לעבר היעדים ומשקפת את הדרך לשם – מראה לכם איפה כדאי להתמקד, איזה אתגרים מחכים בדרך ואילו הזדמנויות כדאי לנצל. כשעושים אותו כמו שצריך ומתמקדים בביטויים הנכונים – מחקר מילים יכול לעשות את ההבדל ולהביא לעליה משמעותית בהכנסות.
כן, זה לגמרי הבסיס שממנו הכל מתחיל ואתם לא רוצים לדלג על השלב החשוב וההכרחי הזה. כשיהיה לכם ביד מחקר מילים מדויק, תוכלו לתכנן נכון את הדרך, להבין איפה כדאי להשקיע את המשאבים, להגדיל רווחים ובעיקר לחסוך כסף על ביטויים שמחטיאים את המטרה.
- אז ממה בדיוק מורכב מחקר מילות מפתח בגוגל?
- איך יודעים באילו ביטויים כדאי לבחור?
- האם אפשר לעשות מחקר מילות מפתח חינם?
- באילו כלים כדי להשתמש למחקר מילים?
יש לנו הרבה שאלות לענות עליהן, אז קדימה, מתחילים.
מהו מחקר מילות מפתח בגוגל וממה הוא מורכב?
מחקר מילות מפתח הוא הליך שבו מחפשים וחוקרים באילו ביטויים משתמש קהל היעד כדי למצא מוצרים, שירותים או מידע כלשהו. המטרה היא להבין את כוונת המשתמש ולספק לו תוצאה שתענה על הצורך שיש לו. בלי מחקר כזה, קל מאד ללכת לאיבוד, להתמקד בתפל ולבזבז משאבים רבים במקומות שלא מניבים רווח.
בשלב הראשוני של התהליך, יוצאים מביטויים גדולים וכללים שמאפיינים את השירות שמציע העסק ולאט לאט מסננים ומזקקים עד שמגיעים לליבה ולרשימת ביטויים שהיא כדאית מבחינה אסטרטגית ותקציבית.
למשל, נאמר שיש לי סוכנות נסיעות ואני למעשה מוכר טיסות. החיפוש ההתחלתי שלי יהיה על הביטוי הכללי והמאד רחב ״טיסות״ כדי להבין מה מעניין אנשים סביב הביטוי הזה ומכאן אמשיך הלאה את המחקר שלי.
המידע שאקבל לרוב יכלול:
- ביטויים שמכילים את מילת החיפוש הראשית
- כמות החיפושים החודשיים שיש לאותו ביטוי
- מידת התחרותיות (שקלול של עד כמה הביטוי מקודם על ידי אחרים וכמה קשה לקבל עליו דירוג)
- עלות לקליק במידה ואבחר בקמפיין ממומן
כך זה נראה:
כמובן שלא כאן זה נגמר ובטח שלא כל הביטויים יהיו רלוונטיים עבורי, אבל זה המידע ההתחלתי ממנו אני ״דג״ רעיונות והצעות להמשך.
בסוף התהליך, אני שואף לרשימת מילות מפתח מדוייקת שמורכבת מביטויים נקודתיים עם פוטנציאל ממשי להכניס לי כסף.
מדוע מדובר על שלב כל כך חשוב?
כי לצאת לדרך בלי לעשות מחקר מילים או לצאת לדרך עם מחקר מילים לא מדויק יכול לעלות בהרבה כסף ובזבוז זמן.
אתם עוד בטעות עלולים למצוא את עצמכם מקדישים אנרגיה, משאבים ומאמצים על ביטויים שלא יקדמו אתכם לשום מקום ולא ישיגו את המטרות שאליהן אתם מכוונים. ביטויים כללים, גנריים, תחרותיים ויקרים שרק יצרו תסכול ויאוש ויתקעו את התהליך. לכן, מומלץ מאד להעזר בחברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית שתדע לעשות את המחקר עבורכם וחשוב לא פחות מכך – תדע לזקק מתוכו את הביטויים המתאימים ביותר עבורכם ועבור המטרות שלכם. ביטויים שיעמדו בקנה אחד עם התקציב ועם לוח הזמנים שהגדרתם.
שנחזור אליכם עם מידע נוסף?
בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים 🙂
איך עושים מחקר מילים טוב?
לפני הכל, בואו נסכים שמחקר מילים טוב הוא כזה שווה לכם כסף. כלומר, מדובר על רשימת ביטויים שיש לה פוטנציאל ממשי להגדיל את המכירות וההכנסות שלכם. ובשביל זה התכנסנו, לא ככה?
עכשיו אחרי שהסכמנו על זה, נצטרך להסכים על עוד דבר – על זה שיש 2 סוגים של מילות מפתח:
- מילות מפתח עם כוונת למידה/ קבלת אינפורמציה
- מילות מפתח עם כוונת רכישה/ מחקר לקראת רכישה
בואו ניקח את הביטוי ״גיטרה״.
נגיד שאני מוכר גיטרות. האם נכון לי לקדם את הביטוי ״גיטרה״? לא בטוח בכלל.
הרי אנשים שמחפשים ״גיטרה״ לא בהכרח רוצים לקנות גיטרה ולכן הביטוי הזה לא שווה לי כסף.
הם אולי מחפשים ללמוד על הגיטרה, מה ההיסטוריה שלה, איפה היא נוצרה לראשונה, ממה היא מורכבת וכן הלאה. ששוב, זה נחמד לספק את האינפורמציה הזאת אבל זה לא יהיה בסדר העדיפויות שלי, כי אנשים שיחפשו את הביטוי הזה לא בהכרח יהיו בשלב של ביצוע רכישה. הם כנראה יותר עם כוונת למידה. כשאני מתמקד בביטוי כל כך כללי, אני כופה על עצמי תחרות קשה ולמעשה מבזבז משאבים על משהו שלא בהכרח יחזיר את ההשקעה.
לעומת זאת, ביטוי כמו ״גיטרה מומלצת לילדים״ הוא ביטוי תחרותי פחות שמבטא כוונת רכישה מובהקת. הוא ממוקד יותר והתוצאות שהמשתמש מכוון אליהן הן מאד ברורות – הוא רוצה לקנות גיטרה לילד. אם אני אדע לכוון לביטויים כאלה שיש מאחוריהם כוונת רכישה, סיכויי ההמרה שלי יהיו גבוהים משמעותית.
זו המשימה של יועץ אתרים טוב ומיומן – לבנות עבור הלקוח רשימה מדוייקת של מילים לא תחרותיות מדי שיכניסו לו כסף וישיגו תוצאות מיטביות במינימום זמן.
אז זה דבר אחד שמגדיר מחקר מילים מוצלח.
דבר נוסף הוא ההיקף.
מאד קל ליצור קובץ מנופח שמכיל אלפי ביטויים, אבל איך אומרים? תפסת מרובה לא תפסת.
החכמה היא לא למצא כמה שיותר ביטויים, אלא למצא כמה שיותר ביטויים מדוייקים שמותאמים לעסק ולאמצעים שעומדים לרשותו. כל ביטוי שעולה מהמחקר הוא ביטוי שצריך להשקיע בו ולשלב אותו באתר, במאמרים, בתגיות וכן הלאה. התפזרות עלולה להוביל להעדר מיקוד, לבזבוז כספים מיותר ולכך שרק תגדילו את המרחק בינכם ובין קבלת התוצאות. ותקציב. גם הוא ישחק פה עניין מאד משמעותי.
איך משפיע מחקר מילות מפתח על התקציב?
בקצרה, ככל שמחקר המילים יהיה רחב היקף ויכלול ביטויים תחרותיים יותר – כך יידרש תקציב גבוה יותר.
עכשיו נסביר.
יש ביטויים שנחשבים תחרותיים מאד, כלומר, כאלה שיש הרבה מפרסמים או בעלי אתרים שמנסים לקבל דירוגים עליהם או כאלה שנתפסים על ידי מתחרים מאד חזקים, וותיקים וסמכותיים שקשה לעקוף.
מי שלא עומדים לרשותו סבלנות + תקציב שמן – עדיף לו להתרחק מביטויים שהתחרות סביבם מוגדרת כגבוהה. זה לא אומר שהוא צריך לוותר על קידום האתר, אבל זה אומר שהוא יצטרך להתמקד בביטויים אחרים שבהם יש לו סיכוי לנצח והם תואמים את התקציב שהוגדר.
כי לביטויים תחרותיים לוקח זמן להתקדם – וזמן – שווה כסף. יש ביטויים שיקח שנה לקדם אותם ויש ביטויים שיצליחו להתברג תוך חודש. זו עוד סיבה שכל כך חשוב לבצע מחקר מילים מדויק ונכון, על מנת לבחון את הכדאיות של כל ביטוי ולהתרחק ממילות מפתח שיבזבזו משאבים גדולים מדי על תוצאות שיגיעו רק בטווח המאד רחוק. הדרך להתגבר על זה היא באמצעות מילים נישתיות ומדוייקות יותר, שנקראות ביטויי זנב ארוך ובאמצעות בחירת מילים עם כוונת רכישה.
אז בכמה מילים צריך לבחור בשביל קידום אורגני?
תראו, ההמלצה היא לטרגט בכל דף בין 1 ל-4 מילות מפתח. צריך שיהיה לדף ביטוי מרכזי אבל הוא בהחלט יכול להיות מדורג גם על ביטויים משיקים ודומים לו. למשל, אם המאמר הזה הוא על מחקר מילות מפתח, מילים נוספות שיכולות להיות רלוונטיות עבור דף כזה הן: מחקר מילים, מחקר מילות מפתח בגוגל, מחקר מילים בגוגל, מחקר מילות מפתח חינם ועוד ביטויים מאותו עולם. חשוב לגוון ולעשות שימוש במילים נרדפות, צורות ביטוי שונות (יחיד ורבים), אנגלית ועברית, הביטוי המלא (בית ספר) והביטוי המקוצר (בי״ס) וכו׳.
אז אם אמרנו בין 1 ל-4 מילים לדף, נלך על ממוצע של 2 מילים בעמוד ואת זה נצטרך להכפיל במספר העמודים שאנחנו רוצים לקדם. עכשיו ברור שכללי אצבע נועדו להשבר ואי אפשר להתייחס לכל האתרים כאל מקשה אחת, אבל זה משהו כללי שאפשר לעבוד איתו.
חשוב לציין שמדובר על מילות מפתח שאחריהן אנחנו מבצעים מעקב ועליהן אנחנו נותנים את הדגש ואת מירב המאמצים. זה לא אומר שלא יהיו ביטויים אחרים שיתקדמו על הדרך. ברגע שהאתר מתחזק ומתחיל לקבל דירוגים טובים – הוא מושך איתו ביטויים נוספים שלא הושקעה בהם עבודה בצורה ישירה.
האם תמיד יהיה נכון לבחור מילות מפתח עם נפחי חיפוש גבוהים?
הנה טעות נפוצה שהרבה בעלי אתרים ומקדמי אתרים לא מנוסים נופלים בה כשהם עושים מחקר מילות מפתח. הם נוטים להצמד למילות המפתח עם נפח החיפוש הגבוה ביותר מתוך הנחה שזה יביא להם הרבה כניסות. הגיוני, נכון? מי לא היה רוצה להופיע על ביטויים שמחופשים אלפי פעמים בחודש. למה לעבוד קשה בשביל ביטוי שמחפשים אותו רק מאות או עשרות פעמים?
אז זהו, שכאן הטעות.
נפחי חיפוש גבוהים לרוב יהיו מדוייקים פחות ותחרותיים יותר.
הנה דוגמא:
נגיד שיש לי חנות נעליים ואני רוצה שכולם ידעו שאני מוכר נעלי אולסטאר. אז אני עושה מחקר מילים ומגלה שנעלי אולסטר מחופשים 5,500 פעמים בחודש:
הביטוי אולסטאר: ביטוי גנרי
לכאורה זה מצוין ומראה שתכנס לי הרבה תנועה. לכאורה. העניין הוא שזה גם ביטוי תחרותי שהרבה חנויות אחרות יבחרו לקדם ואתרים שכרגע חזקים יותר ממני ורצים על הביטוי הזה כבר הרבה זמן, יקבלו עדיפות על פניי. מנגד, אני מזהה מילות מפתח שיכולות להיות רלוונטיות עבורי לא פחות. אם אמקד ביטוי זנב ארוך ספציפי יותר כמו – ״נעלי אולסטאר נשים״ או ״נעלי אולסטאר לבנות״ – יהיה לי סיכוי טוב יותר להשיג את המטרה שלי. נכון, זה מחופש פחות פעמים בחודש, אבל אם התחרותיות עבור הביטויים האלה נמוכה, אוכל לנצח די בקלות, להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהנות מנפחי תנועה מכובדים.
מה גם, שהביטוי ״נעלי אולסטאר״ מוכל בתוך ״נעלי אולסטאר נשים״ וככה אני מרוויח פעמיים ומתחזק על הדרך על שני הביטויים.
אז לא. לא תמיד יהיה נכון למקד את מחקר מילות המפתח על הביטויים המחופשים ביותר, לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסא, לזהות הזדמנויות, ללקט מילים עם כוונת רכישה ולהשקיע את המשאבים במקומות הנכונים שיכולים להכניס לנו כסף. או בקיצור – ביטויי זנב ארוך.
הביטויים נעלי אולסטר נשים ומחיר נעלי אולסטאר – ביטויי זנב ארוך
ביטויי זנב ארוך הם ביטויים שמכילים את מילת החיפוש הראשית והרחבה ביותר פלוס ביטוי נוסף שמתקשר אליה.
הנה דוגמא: מילת החיפוש הראשית והרחבה ביותר במקרה הזה היא ״אייפון 13״ וכל ביטויי הזנב הארוך הם אלה שמוקפים באדום ומקושרים אליה:
מה טוב בביטויי זנב ארוך?
לרוב, הם יהיו תחרותיים פחות וממוקדים יותר. כלומר, המשתמש יודע בדיוק מה הוא מחפש וכוונת הרכישה שלו מובהקת יותר. לכן, חשוב מאד להוסיף למחקר המילים שלכם כמה שיותר ביטויי זנב ארוך כי הם אלה שיכולים להשפיע ולהביא תוצאות יחסית מהירות והן תופסות את המשתמש בשלב קריטי בו הוא חם ומעוניין במוצר.
איך מוצאים ביטויי זנב ארוך בחינם?
- פשוט נכנסים לגוגל, מקלידים ביטוי מסוים ונהנים מההשלמות האוטומטיות.
אפשר לשחק עם זה בלי סוף ולשאוב המון רעיונות. ואם תתחילו חיפוש על ביטוי מסוים ותגללו למטה, יופיעו לכם הצעות נוספות.
- כלי נוסף שאני מאד אוהב נקרא Answer the public והוא יפרוש בפניכם המון אפשרויות לביטויי זנב ארוך ותכנים שאפשר לכתוב עליהם. לא כולם יהיו כאלה עם כוונת רכישה, אבל תוכלו לקבל המון השראה:
- באמצעות ה search console תוכלו לזהות ביטויי זנב ארוך שאתם כבר מדורגים עליהם, ותוכלו להתקדם איתם עוד אם תבצעו אופטימיזציה מתאימה.
כלים מומלצים למחקר מילות מפתח
אז הבנו למה בכלל לעשות מחקר מילים, איך לאתר ביטויים שיכניסו לנו כסף ומה החשיבות של מילות מפתח זנב ארוך. עכשיו הגיע הרגע להפשיל שרוולים ולהתחיל לאסוף ביטויים שאיתם נוכל לצאת לדרך ולבנות סביבם את אסטרטגיית הקידום. יש כמה כלים שאני מאד אוהב, הנה הם:
- מתכנן מילות המפתח של גוגל (google keyword planner) – אחד הכלים המוכרים והיותר פופולריים בקרב מקדמי אתרים. הוא מאד שימושי אם יש לכם קמפין פעיל ויספק לכם מידע על נפחי חיפוש מדוייקים ומידת התחרותיות. אם אין לכם קמפיינים פעילים תצטרכו להסתפק בטווח חיפושים, כלומר, יהיה לכם אומדן, אבל לא מספרים מדוייקים. זה מספיק טוב בשביל ההתחלה ובעיקר בשביל לקבל מושג התחלתי.
- כלי מחקר מילות המפתח של Ahrefs (keyword Explorer)– יספק לכם מילים וביטויים ממנועי החיפוש של גוגל, בינג, יוטיוב ואמזון. כלי מעולה שמשמש כל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה והוא יספק גם מידע על מילות המפתח של המתחרים. לא לשכוח לשנות את שדה החיפוש לישראל, אחרת תקבלו תוצאות לא רלוונטיות במיוחד (בהנחה ואתם פונים לשוק הישראלי).
- כלי מחקר מילות המפתח של SEMRush (Keywordmagic)– גם כאן מדובר בכלי שנותן הרבה מעבר למילות מפתח. מה שאני אוהב בו במיוחד, זה שהוא יודע להציג אתרים זהים לאתר שאותו אני מקדם וזה עוזר לי במחקר מתחרים ובקבלת רעיונות והשראה למילות מפתח, תכנים ואסטרטגיות קידום. הוא גם מראה לי בדיוק מה רמת התחרותיות וכמה קשה יהיה לקבל דירוגים על ביטוי מסויים, כך שאני יודע למה לצפות ומה מידת ההשקעה שנדרשת ממני.
- ה- Keyword Tool הוא אחד הכלים האהובים עלינו שתוכלו להשתמש בו למחקר מילים ולהוצאת ביטויי זנב ארוך. יש לו גרסה בתשלום שכוללת הצעות לביטויי זנב ארוך עבור כל ביטוי גנרי שתזינו. הוא לא מושלם כי בגרסא החינמית שלו תוכלו לקבל מידע על נפחי החיפוש והתחרותיות של חמש מילות המפתח הראשונות בלבד, אבל רעיונות לביטויי זנב ארוך בהחלט תמצאו פה:
ויש טכניקות, שיטות ואתרים שהזכרנו קודם כמו גוגל עם ההשלמה האוטומטית ו- Answer the public.
אוקי אז עשינו מחקר מילים, יש ביטויי זנב ארוך – עכשיו מה?
עכשיו מתחילים לעבוד.
עד כה, התעסקנו בשלב ההתחלתי וההכרחי כדי לצאת למסע הקידום האורגני. עם מחקר המילים שעשינו, אנחנו מבינים את התחרותיות, יודעים במה להתמקד ואנחנו יכולים לצאת לדרך וליישם. היישום הזה יבוא לידי ביטוי במגוון דרכים ובאיזורים שונים באתר. נרצה לשלב את מילות המפתח הרלוונטיות ב:
- כותרות העמוד
- תיאורי המטא (טייטל ודסקרפשן)
- מאמרים
- תמונות
- תגיות
- קטגוריות
- תפריטים
וכן הלאה.
שילוב מילות המפתח בכל אלה מאותת לגוגל על רלוונטיות והתאמה בין מה שהמשתמש חיפש ובין מה שיש לאתר להציע. יחד עם זאת, הזהרו משימוש יתר ומשילוב מוגזם ולא טבעי של מילות המפתח באתר שלכם. גוגל לא אוהבת כשמתחכמים איתה והיא עלולה להעניש אתרים שיכפו ביטויים בצורה לא פרופורציונלית.
איך נראה מחקר מילים שנשלח ללקוחות SEO?
אם בחרתם לשלם על שירות SEO, כדאי שתדעו מהם התוצרים שאתם אמורים לקבל. מחקר מילים על ידי חברת SEO יסתכם כקובץ google sheets או אקסל שאמור לכלול לשוניות שונות. גודל המחקר תלוי כמובן בגודל הפעילות ובמספר השירותים שאתם רוצים לחקור ולקדם. כל לשונית תכלול מקבץ ביטויים גנריים ומתחתיהם הזנבות וליד כל אחד מהביטויים – נפחי החיפוש החודשיים. בסיום המחקר, תרצו לבצע יחד עם חברת ה SEO סוג של תיעדוף לביטויים שתרצו לטרגט.
הנה טעימה קטנה מאחד האתרים שלנו:
אז נסכם
מחקר מילים הוא השלב הראשון (וההכרחי!) בדרך לקידום אורגני יעיל ומוצלח. הוא זה שמתווה לנו את הדרך וממנו יוצאת האסטרטגיה להמשך. חשוב להיות יצירתיים, לפתוח את הראש ולחשוב תמיד על כוונת המשתמש – מה הוא מחפש, מה מעניין אותו ומה הוא רוצה למצא. ככל שנדייק ונתמקד במילות מפתח שיש בהן כוונת רכישה, כך נוכל להגדיל את הסיכויים שלנו למכור יותר.
שאלות נפוצות
איך עושים מחקר מילות מפתח?
ישנם כלים שונים לביצוע מחקר מילות מפתח [אשר מפורטים באתר] – אך אפשר לעשות אותו דרך חיפוש באתרי המתחרים וגם באמצעות חיפוש חופשי במנוע החיפוש של גוגל. חשוב מאד לבחון את הכדאיות הכלכלית של כל ביטוי ולהבין האם ההשקעה משתלמת ותניב לנו תוצאות בהתחשב במגבלות התקציב. הפרמטרים שיעזרו לנו לקבוע את זה הם נפחי החיפוש, כוונת הרכישה שהביטוי מייצג, מידת התחרותיות עליו.
האם ReGo מבצעת מחקר מילות מפתח?
בהחלט. ריגו היא חברת קידום אתרים מקצועית, ותיקה ומנוסה והיא עובדת עם כלי המחקר החדישים, הטכנולוגים והמתקדמים ביותר בתחום. כל אתר שמתחיל אצלינו תהליך של קידום אורגני, מקבל מחקר מילים מעמיק ומפורט שמכיל את הביטויים המדוייקים והנכונים לו ביותר תוך התחשבות בתקציב, במטרות וביעדים שהוגדרו.
האם אפשר לעשות מחקר מילים בחינם?
זה בהחלט אפשרי, אבל לרוב, הכלים שיציעו מחקר מילים בחינם יהיו חסרים פונקציות מסויימות ויסתירו מכם מידע מדוייק על נפחי החיפוש ומידת התחרותיות. אם אתם רוצים לקבל מושג כללי, זה בהחלט יכול להספיק לכם. בשאר המקרים, כנראה שתצטרכו להוציא על זה כמה שקלים או לחלופין, לפנות לחברת קידום אתרים שתעשה את העבודה עבורכם. חברת קידום אתרים מקצועית עובדת עם הכלים הכי מתקדמים שיש בשוק והיא תוכל לספק לכם דוח מקיף ומפורט עם מילות המפתח הנכונות והמתאימות לכם ביותר.
כיצד נעזרים במחקר בתהליך הקידום?
מחקר המילים ישמש אותנו בבניית אסטרטגיית התוכן והאופטימיזציות השונות. הוא ילווה אותנו בכל תהליך הקידום האורגני והוא יעזור לנו להבין מה המשתמשים מחפשים ואיך נכון להציג להם את התוכן כך שיהיה רלוונטי ביותר לשאילתת החיפוש שלהם. לאחר שבחרנו את הביטויים הרלוונטיים וזיהינו “הזדמנויות” לביטויים נוספים – נבצע אופטימיזיות לעמודים על מנת לשפר את הדירוג שלהם עבור אותם ביטויים.
איך עושים מחקר מילות מפתח?
ישנם כלים שונים לביצוע מחקר מילות מפתח [אשר מפורטים באתר] – אך אפשר לעשות אותו דרך חיפוש באתרי המתחרים וגם באמצעות חיפוש חופשי במנוע החיפוש של גוגל. חשוב מאד לבחון את הכדאיות הכלכלית של כל ביטוי ולהבין האם ההשקעה משתלמת ותניב לנו תוצאות בהתחשב במגבלות התקציב. הפרמטרים שיעזרו לנו לקבוע את זה הם נפחי החיפוש, כוונת הרכישה שהביטוי מייצג, מידת התחרותיות עליו.
האם ReGo מבצעת מחקר מילות מפתח?
בהחלט. ריגו היא חברת קידום אתרים מקצועית, ותיקה ומנוסה והיא עובדת עם כלי המחקר החדישים, הטכנולוגים והמתקדמים ביותר בתחום. כל אתר שמתחיל אצלינו תהליך של קידום אורגני, מקבל מחקר מילים מעמיק ומפורט שמכיל את הביטויים המדוייקים והנכונים לו ביותר תוך התחשבות בתקציב, במטרות וביעדים שהוגדרו.
האם אפשר לעשות מחקר מילים בחינם?
זה בהחלט אפשרי, אבל לרוב, הכלים שיציעו מחקר מילים בחינם יהיו חסרים פונקציות מסויימות ויסתירו מכם מידע מדוייק על נפחי החיפוש ומידת התחרותיות. אם אתם רוצים לקבל מושג כללי, זה בהחלט יכול להספיק לכם. בשאר המקרים, כנראה שתצטרכו להוציא על זה כמה שקלים או לחלופין, לפנות לחברת קידום אתרים שתעשה את העבודה עבורכם. חברת קידום אתרים מקצועית עובדת עם הכלים הכי מתקדמים שיש בשוק והיא תוכל לספק לכם דוח מקיף ומפורט עם מילות המפתח הנכונות והמתאימות לכם ביותר.
כיצד נעזרים במחקר בתהליך הקידום?
מחקר המילים ישמש אותנו בבניית אסטרטגיית התוכן והאופטימיזציות השונות. הוא ילווה אותנו בכל תהליך הקידום האורגני והוא יעזור לנו להבין מה המשתמשים מחפשים ואיך נכון להציג להם את התוכן כך שיהיה רלוונטי ביותר לשאילתת החיפוש שלהם. לאחר שבחרנו את הביטויים הרלוונטיים וזיהינו “הזדמנויות” לביטויים נוספים – נבצע אופטימיזיות לעמודים על מנת לשפר את הדירוג שלהם עבור אותם ביטויים.