Rego
כניסת לקוחות

המתכון הסודי להשגת הקישור המנצח

SEO כללי מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל
תוכן עניינים
  1. "תייצר תוכן מושלם אשר יביא תנועה" - בולשיט!
  2. "תרכשו קישורים, זה קל היום יש מרקטפלייס לרכישה" - בשום פנים ואופן!
  3. "החלפת קישורים" - לא שווה את הזמן
  4. אז עם מה נשארנו? עם שלוש אופציות טובות - הראשונה היא אינדקסים
  5. אופציה שנייה - מאמרי אורח
  6. אופציה שלישית וזה "המתכון הסודי"
  7. שורה תחתונה

את הכתוב בפוסט פה אני מדריך את מנהלי האקאונטים של וויזי אחד לאחד בדיוק ללא סטייה.

העניין הוא שבשוק שלנו ישנו פער בין דיבורים "תביא תוכן קריאטיבי" לבין הלקוחות שלנו שבסוף מגיע איזה לקוח עייף שאין לו שום בידול שלא לדבר על שום תוכן קריאטיבי והוא רוצה "להיות במקום הראשון בגוגל", אנחנו מדברים איתו גבוהות גבוהות על "לינק בייט" וכו' והוא… איפה הוא… כולנו מכירים את זה.

אז אם לא נגשר על הפער הזה תהיה בעיה רצינית ובכל זאת רוצים לייצר לאותו לקוח ערך.

את הפוסט הזה אחלק – מה לטעמי לא רלוונטי בכלל, מה קל, אך לא מייצר ערך ומה הדבר היחיד אשר מייצר ערך אמיתי.

אני גם מודע לכך שיש בחוץ מדריכים "68 דרכים להשיג קישורים" ועוד כל מיני מדריכים עם מספרים לא קשורים.

בפועל היום בעולם המודרני אני רואה רק כמה דרכים בודדות להביא קישורים שהם באמת יועילו לקידום אתרים.

"תייצר תוכן מושלם אשר יביא תנועה" – בולשיט!

זה סתם שטויות ולא רלוונטי, קל לדבר בלתי אפשרי לעשות. אם יש לכם לקוח סלב, נניח חיים כהן אז הדיון הוא אחר, אבל שיש לך לקוחות רגילים ובתכל'ס זה רובם, נניח רואה חשבון בת"א, הדבר הזה פשוט לא רלוונטי ובסוף לא יביא קישור אחד. הוא רק יביא תסכול ואכזבה לשני הצדדים אשר בסוף יתורגמו לעזיבת המקדם.

"תרכשו קישורים, זה קל היום יש מרקטפלייס לרכישה" – בשום פנים ואופן!

זה מאוד פשוט, אם יש מסיבה שכולם יכולים להיכנס אליה אתם לא רוצים להיכנס אליה. בסוף מי מוכר קישורים? אלו אתרי זבל, אתרי תמיכה, סתם לווינים באוויר שמתישהוא בעוד יום יומיים או שנה ימותו ואז הם יעשו לכם נזק. אז מה הועילו חכמים? למה לעשות נזק ללקוח? לא הייתם רוצים קישור מאתר ספאמי נכון? או סתם אתר תמיכה?

מה שקורה זה שהלקוח לוחץ "תביא לי קישורים תביא לי קישורים" והכי קל לסתום לו את הפה ב"הנה, יש לך X קישורים" שב בשקט.

אני אומר לכם בוודאות מוחלטת שכל המקומות הראשונים בגוגל בביטויים תחרותיים ורציניים לא קונים קישורים מאתרי תמיכה.

הכלי הזה במקום לקרוא לו כלי לרכישת קישורים ניתן לקרוא לו כלי לסתימת פיות ללקוחות  שבסוף גם יגרום להם נזק.

סוג של קוקאין, עכשיו פאן לכולנו במקסימום אחרי זה נמות.

"החלפת קישורים" – לא שווה את הזמן

זה אחד מהדברים המורכבים כי הרי לא נרצה להחליף דו צדדי בין אתר לאתר וגם לא נרצה להחליף בין אתרים שהם לא באותו השווי.

לא נרצה החלפת קישור בין אתר תמיכה לאתר אמיתי.

ובכלל, זה סופר קשה כי אם זה אתר אמיתי צריך לבקש את אישורו של הלקוח להוציא קישור אבל אתה לא מחזיר לו מיידית קישור אלא אתה רק מוציא, מול הסוכנות השנייה הם מוציאים לך גם מאתר ואתם צריכים לקזז את הזמן הזה או לייצר בנק מסויים.

בלגן? בלגן מטורף ללא שליטה.

ולכן כדי לפשט את זה ו"לייצר עסקאות" נולדו כל אתרי התמיכה.

החלפת קישורים אמיתית עם סוכנות היא סיוט כמעט בלתי אפשרי ואם זה אפשרי זה לוקח כל כך הרבה זמן שהוא פשוט לא מוצדק.

שנחזור אליכם עם מידע נוסף?

בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים 🙂

אז עם מה נשארנו? עם שלוש אופציות טובות – הראשונה היא אינדקסים

לשים לב! אין מה לרשום לכל האינדקסים, אנחנו לא רוצים את כולם, אני אומר למנהלים אקאונטים לכו חפשו מי נמצא ב Top 100 שלכם וממנו אתם רוצים קישור גם אם זה בכסף.

עשינו רשימה של כל האינדקסים בישראל וקחו אותה בזהירות. אתר שקשור לרפואה לא רוצה קישור מאינדקס של ג'יפים.

אופציה שנייה – מאמרי אורח

בדיוק כמו זה שאתם קוראים, זו אחלה אופציה כולם מרוויחים – בעל האתר מקבל תוכן איכותי (מקווה שקיבלתם ערך כן? :)) וכותב התוכן מקבל קישור. זה WinWin מלא ונכון.

הבעיה שגם הוא לוקח זמן ורוב בתי העסק לא יודעים לכתוב או לא רוצים וגם הצד השני צריך להבין את הערך.

אופציה שלישית וזה "המתכון הסודי"

כן לרכוש קישורים, אבל! שימו לב! בשום פנים ואופן לא ממקום אשר מוכר קישורים. יש סתירה בין מה שאמרתי נכון?

נניח שאני אתר אשר מוכר ציוד משרדי, מה שאני רוצה לעשות זה לגשת לכל האתרים שהם ב Top 100 בתחום, אשר לא מוכרים קישורים ולהציע להם שהם יכתבו מאמר וישימו קישור חד צדדי אלינו ונשלם עליו מחיר חד פעמי, גם שהמחיר הזה יהיה גבוה מאד זה יהיה קישור אש שהוא בעל ערך.

הסעיף האחרון הזה שרשום פה הוא "המתכון הסודי", הוא זה אשר יתן את הניצחון ללקוח שלכם מול המתחרים.

ולשים לב, רק מי שלא מכר אף פעם קישור – ממנו אתם רוצים.

שורה תחתונה

השורה התחתונה היא "משאבים מול תוצאות" כל הזמן צריך לבחון כמה אני משקיע ומה אני מקבל וזאת תוך ראייה לטווח הרחוק. אם אני אשיג קישור זבל היום ומחר הוא יזיק לי אז מה עשינו בזה?

קישור טוב הוא כזה שלנצח לא יזיק לך ולשם צריך לכוון מול משאבים תואמים.

הגעתם עד לפה? אז תדעו שזה מחמיא לי מאוד ואני שולח לכם חיבוק דיגיטלי 🙂

עידו סלע

עידו סלע

התגובות שלכם

  • אסף בנימיני
    17.05.2022

    אל: "rego.co.il". הנדון: קישורים לאתר. א.ג.נ. ברשותי האתר https://disability5.com/ שנבנה במערכת של wordpress.org-ומאוחסן בשרתים של siteground.com. אני מחפש אתרים ברשת האינטרנט, מהם ניתן להעתיק קישורים לאתר שלי שעוסק בתחום של אנשים עם מוגבלויות-וזאת כמובן באופן חוקי, ללא הפרה של זכויות יוצרים, ללא תשלום ושגם יעזור לקידום האתר שלי במנועי החיפוש השונים. אני מעוניין במידע אודות אתרים כאלו-שכולל את שמותיהם ודרכי יצירת קשר עימם. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א'-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il ו-: asb783a@gmail.com ו-: assaf197254@yahoo.co.il ו-: a32assaf@outlook.com ו-: ass.benyamini@yandex.com ו-: assaf002@mail2world.com ו-: assaffff@protonmail.com ו-: benyamini@vk.com ו-: assafbenyamini@163.com

    תגובה
  • אבירם
    17.02.2022

    מאמר מקצועי ביותר!

    תגובה
  • אורי ששון
    15.02.2022

    מאמר מצויין. קמפיין לידים הופך לתחום מורכב מאוד, במיוחד לאור העובדה שפייסבוק מזיזה את הגבינה בכל היבטי הטירגוט ומורידה קטגוריות מטירגוט. החזר השקעה משתנה מתחום לתחום. ליד סגירה בתחום הנדלן יכול לאפשר את המשך הפעילות לכל החודש. גם אם היו 500 לידים שלא נסגרו. לעומת זאת, תכשיטן שסגר עסקה על טבעת יהלום ב-3000 שקלים ובדרך קיבל 500 פניות ב-50 שקלים לפניה ואף פניה לא הניבה מכירה, לא יכול להמשיך לפרסם. אין נוסחאות קסם בעניין הזה. רק להשתפר ולהציע ללקוח הצעות בעלות ערך מוסף. לדעתי, זה מחזיר את הכדור למגרש התוכן והקריאטיב. אם המשפך השיווקי מכיל תוכן עשיר בערך רלוונטי ללקוח, יש סיכוי טוב יותר לסגירת עסקה. אני קורא אתכם בקביעות ואתם בהחלט גוף מקצועי שתורם רבות בידע שלו לענף השיווק הדיגיטלי.

    תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.