Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » האקדמיה

האקדמיה

מלא תוכן איכותי ועדכני בנושאי SEO שבטוח יעניין אתכם

אופטימיזציה לאתר (on site optimization): הצ'קליסט השלם ל 2022

מזל טוב! קיבלתם פרויקט SEO חדש ועכשיו אתם מתחילים לקדם אתר חדש, לחילופין – אתם עסק עם אתר קטן-בינוני שרוצים לבצע מספר פעולות קידום לבדכם מבלי להיעזר באיש מקצוע. נתחיל ממספר הגדרות חשובות: מה זה אופטימיזציית on site? אופטימיזציית אתר למנוע החיפוש (on site optimization) היא שלב בתהליך קידום אתרים הכולל מגוון פעולות ראשוניות שיש […]

מה ההבדל בין קידום אורגני [SEO] לקידום ממומן [PPC] ומתי כדאי להשקיע בכל אחד?

קידום אורגני וקידום ממומן הן שתי שיטות יעילות שמטרתן להביא לקידום האתר, להגדלת החשיפה שלו לגולשים והתנועה שבו. עם זאת, מדובר בתהליכים די שונים שמביאים לתוצאות שונות, בטווחי זמן שונים ובמחיר שונה. אז לפני שאתם סוגרים עסקה עם מקדם אתרים או עם Google AdWords, חשוב לדעת מה ההבדל בין השניים ומה עשוי להתאים יותר או […]

תוצאה 0 בגוגל: איך מגיעים לתוצאה הזו?

הקידום האורגני התקדם והתפתח בשנים האחרונות, וגם בגוגל מוצאים דרכים חדשות להנגיש את המידע לגולשים באופן הכי מהיר, ברור וקל לאיתור. בדיוק לשם כך נועדה תוצאה אפס, הצגת מידע רלוונטי מתוך מאמרים באתרים על גבי מנוע החיפוש עצמו, בלי להיכנס לאתר. עולה השאלה האם זה טוב למקדמי אתרים, לגולשים וגם לבעלי האתרים עצמם, ואיך זה […]

מחקר מילות מפתח: השלב הראשון והמכריע בקידום האתר שלך

כמעט כל מהלך שיווקי מתחיל במחקר מילות מפתח. זה בוודאות שם כשאתם עושים קידום אורגני או קידום ממומן, אבל זה רלוונטי לא פחות גם לפרסומים שלכם, למאמרים שלכם ולכותרות שתבחרו. המטרה היא להיות מדויקים ככל האפשר, להבין את כוונת המשתמש ולקלוע לרצונותיו. לדבר אליו במילים שאותן הוא מחפש ורוצה לשמוע. מחקר מילים מקיף ונכון ייתן […]

קידום חנות וירטואלית: איך לקדם חנות e-commerce בצורה יעילה ומוכחת?

זה לא סוד שעם הזמן יותר ויותר עסקים התחילו למכור אונליין, וכשהתחרות גוברת, צריך להתאמץ קצת יותר כדי להשיג מכירות. מה שהיה פעם פשוט יחסית, הפך למשימה מורכבת ומי שלא יעשה קידום לחנות הוירטואלית, עלול לספוג פגיעה ממשית בהכנסות.  כדי שזה לא יקרה, הכנו עבורכם את המדריך הזה. תוכלו למצוא פה כל מה שאתם צריכים […]

קידום אתרים לעסקים: מה התקציב שתצטרכו להשקיע?

זה לא משנה אם אתם כבר שנים בתחום או שרק התחלתם, אם הרגע הקמתם אתר או שיש לו ותק של 10 שנים, אם אתם מנהלים רשת של 30 חנויות או מריצים את האימפריה הקטנה שלכם מהבית עם הפיג׳מה. אם אתם מנהלים עסק, ואם יש לכם שאיפות לגדול ולהתרחב (וברור שיש לכם), אתם לא באמת יכולים […]