Rego
כניסת לקוחות
דף הבית » כלים לקידום אתרים: רשימת הכלים המקצועיים ביותר לשנת 2022

כלים לקידום אתרים: רשימת הכלים המקצועיים ביותר לשנת 2022

SEO כללי
תוכן עניינים
  1. לפני שניגשים אל ארגז הכלים: מהו קידום אתרים?
  2. לפני שמקדמים - מתכננים עם מערכות ניהול פרויקטים, למה חשוב לתכנן ולשמור על סדר במשימות?
  3. כלים למחקר מילות מפתח
  4. כלים לסטטיסטיקות וניתוחים
  5. כלי זחלן (Crawlers)
  6. כלים לבדיקת מיקומים
  7. כלים לבדיקת קישורים
  8. כלים לבדיקת תוכן משוכפל
  9. תוספי SEO מומלצים לדפדפן
  10. פלאגינים מומלצים לקידום אתרים בוורדפרס
  11. פלאגינים לשיפור ביצועי האתרים
  12. nitropack
  13. לסיכום, כלי הקידום הם המנוע שעליו מבוססת כל אסטרטגיית ה-SEO

האם חשבתם פעם איך גוגל מדרג את רשימת האתרים בתוצאות החיפוש שלו? הידעתם שישנה מלחמה גדולה למדי בין האתרים השונים על המקומות הראשונים? האם נכנסתם לאתר וזיהיתם את המהלכים השונים שהוא עשה כדי לכבוש את האמון של גוגל?

כל התשובות לשאלות הללו מסתכמות בשתי מילים – קידום אתרים. קידום אתרים (קידום אורגני במנוע החיפוש גוגל) הוא השיטה לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל, אתר שמצליח לעלות כל הדרך למעלה זוכה בכל היתרונות. אז מה צריך לעשות? באילו כלים כדאי לכם להשתמש? המשיכו לקרוא:

לפני שניגשים אל ארגז הכלים: מהו קידום אתרים?

אם אתם מחפשים משהו ברחבי הרשת, אתם בוודאי מכירים את גוגל. מנוע החיפוש שאפשר לשאול אותו הכול ולקבל תוצאות רלוונטיות. כשאתם מזינים טקסט בשורת החיפוש בגוגל, אתם מקבלים אין סוף תוצאות, אבל סביר להניח שבסופו של דבר תיכנסו לתוצאה אחת. לכל היותר, רק לכמה מהתוצאות הראשונות.

לכל אתר בגוגל יש מטרה כמובן. חלק מהאתרים מנסים למכור לכם מוצרים או לגרום לכם להשאיר פרטים. מאחר וזוהי המטרה של כל עסק – להתברג כמה שיותר גבוה ברשימה של גוגל.

איך עושים את זה? באמצעות קידום אתרים יעיל ומקצועי – סדרת פעולות שנועדו להציב את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש ובכך לאפשר לגולשים לבחור בכם על פני אתרים של המתחרים. עולם הקידום מחולק לשתי אפשרויות מרכזיות, כאשר הקידום האורגני מתייחס לפעולות שיניבו תוצאות עם הזמן, בעוד הקידום הממומן יאפשר לכם לשלם תמורת תוצאות בטווח הקצר.

למרות שגוגל פועלת בשקיפות גבוהה למדי בהשוואה לארגונים ותאגידים בסדר הגודל שלה, בכל זאת איש איננו יודע מהם הקריטריונים המדויקים והמלאים שעל פיהם גוגל מדרג את האתרים שלו בתוצאות העליונות. יחד עם זאת, גוגל שמעוניינים להציג לגולשים שלהם תוצאות רלוונטיות ומוצלחות, מקפידים להבהיר מהם הפרמטרים המרכזיים שחשוב שיימצאו באתר כדי שיתקדם בדירוגים, ביניהם: זמן הגלישה, תוכן האתר, ביטויי מפתח, מערך קישורים ועוד המון.

לפני שמקדמים – מתכננים עם מערכות ניהול פרויקטים, למה חשוב לתכנן ולשמור על סדר במשימות?

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר. וכמו בכל מקצוע, ניתן ללמוד את העקרונות לבד לחלוטין וליישם אותם בצורה חובבנית, או ללמוד אותם ולקבל עבורם הסמכה מקצועית כדי לעסוק בתחום כקריירה.

לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או חובבנים, קידום אתרים הוא תחום המורכב מריבוי משימות, ועם שלבים רבים לכל משימה. דמיינו לעצמכם מגדל – אם שלב אחד לא בוצע כמו שצריך או שדילגו עליו, הבניין יקרוס ולא יממש את מטרתו הסופית. כמובן שכל משימה דורשת בדיקה מקיפה כדי לשמור על בנייה אפקטיבית ובטוחה, מה שמתבטא בקידום אתרים כבדיקת דירוגים, מעקבים ופתרון בעיות בשוטף.

למעשה, בתחום אין דרך להתעלם מתכנון המשימות כראוי ולכן חשוב להיעזר בכלים שונים שיתמכו בכל פרויקט וישאירו אותו תחת השלבים והפעולות המתאימים, בזמנים המתאימים. לפניכם כמה כלים יעילים במיוחד למקדמי אתרים ומנהלי פרויקטים בענפי הדיגיטל:

ClickUp

זהו כלי לניהול וארגון משימות, שמותאם לכל משתמשי הקצה ומאפשר לתכנן את המשימות, לתזמן ולתעדף אותן. קיימת אפשרות לעבודה קבוצתית או צוותית הכוללת שיתוף משימות, קבצים ומסמכים שונים. כיום קליקאפ נחשבת לפלטפורמה המשרתת ארגונים וצוותי עבודה רבים ותופסת נתח מכובד בקרב מנהלים שמעוניינים לסדר לעצמם את לוח העבודה תוך חיבור מגוון אינטראקציות.

monday.com

זהו יישום שפותח של ידי חברה ישראלית. היישום הוא אינטרנטי וגם מתאים למובייל, המטרה שלו היא להוות מערכת מאורגנת לניהול צוותים וניהול פרויקטים שונים.

הוויזואלית של מאנדיי מדהימה ולכן היא הופכת את כל תהליך ניהול המשימות לקל, פשוט וזורם מאוד. המערכת מורכבת מלוחות (דאשבורדים) משותפים או אישיים, עם קטלוג רחב שמאפשר סדר וארגון מקסימלי. המערכת נוחה לשימוש, צבעונית וברורה מאוד ולכן תוכלו למצוא פריטים שונים בקלות ובכל מקום, כולל שירותי תמיכה מצוינים.

כלים למחקר מילות מפתח

אז יש לכם אתר וכעת תצטרכו להתחיל לקדם אותו. מעולה, עכשיו כדי להתחיל את התהליך, עליכם לתכנן את תהליך הקידום ולהתחיל בבחירת מילות המפתח.

אחרי שמתכננים – חוקרים!

מילות מפתח מתארות את המילים או הביטויים שאם גולש יקליד אותם בשורת החיפוש של גוגל, האתר שלכם יופיע לו. זכרו שככל שמילות המפתח יהיו יותר מדויקות ויותר רלוונטיות לאתר, כך הדירוג של האתר בגוגל יעלה.

על מנת לבחור את מילות המפתח המתאימות, תידרשו לערוך מחקר מילות מפתח, המהווה את הבסיס להחלטה בנוגע לרשימת הביטויים שלכם. ללא מחקר שכזה, בחירת הביטויים תהיה אקראית, לא באמת תשקף את התנהגות הגולשים ולכן תוביל לקידום לא נכון מול גוגל.

מתכנן מילות המפתח של גוגל

אחת הדרכים היעילות ביותר לבצע כיום מחקר מילות מפתח היא דרך פלטפורמת תכנון ביטויי המפתח של גוגל. כידוע, לגוגל יש את כל המידע הרלוונטי לצרכי קידום ולכן ההצעות שלה יהיו הכי נחוצות ורלוונטיות. הצעות מילות המפתח של גוגל נובעות מניתוח של אופי והתנהגות הגלישה של הגולשים באתרים מסוימים.

לצורך הדוגמה, גוגל ייקח ביטוי כמו "פיצה בתל אביב" ויבדוק אילו ביטויים נוספים חיפשו אותם הגולשים לפני ואחרי חיפוש הפיצה. כך, ניתן יהיה לספק לכם הצעות רלוונטיות לאופי הגולשים ולהתאים טוב יותר את מערך מילות המפתח שלכם לאתר.

Keywordtool.io

מכירים את זה שאתם רוצים לכתוב משהו בגוגל, וגוגל מציע לכם אפשרויות להשלמת המשפט?
זה חלק ממה ש- Keywordtool.io עושה – מנתחת את ההשלמות המוצעות בגוגל בביטויים שונים וכך יכולה להעניק הצעות לביטויי מפתח ארוכים יותר, הנקראים גם ביטויי לונג טייל (זנב ארוך). ביטויים אלו נחשבים כיום לרלוונטיים מאוד, הודות לאופן שבו אנשים מחפשים את המידע שלהם או הדרך שבה הם מצפים שיוצג להם ובכך משפרים את הדירוג של האתר משמעותית בגוגל.

SEM Rush

אחד הכלים המפורסמים והפופולריים ביותר בקרב מקדמי האתרים הוא SEM Rush. הכלי מציע מידע רב ומקיף על מילות המפתח והביטויים השונים של המתחרים שלכם. כך, תוכלו למצוא ביטויים שיתחרו איתם, תוך שאתם לומדים על אופי הקידום שלהם.

כלים לסטטיסטיקות וניתוחים

למה חשוב לנתח נתונים?

ללא ניתוח נתונים, לא ניתן להתקדם בתהליך הקידום ולראות אם המטרה הושגה. ניתוח הנתונים והסטטיסטיקות השונות מיועד על מנת לבצע אופטימיזציה לתהליך הקידום. כלומר, הניתוח יכול לענות על שאלות שונות, להבין מה עובד? מה לא עובד? מה צריך לשנות? ועוד. מכל נתון ניתן להסיק מסקנות מתאימות, לשנות ולשפר קריטריונים שונים בתוך האתר ולהצליח בפועל במלאכת הקידום שלו.

גוגל SEARCH CONSOLE

מדובר על מערכת המעניקה מידע המגיע ישירות מגוגל, לכן מידע זה הוא אמין ורלוונטי יותר ממידע שתמצאו בכלים שונים.
הכלי החיוני הזה של גוגל, יאפשר לכם להבין כמה כניסות הגיעו לאתר שלכם מחיפוש בגוגל, מהם המיקומים של עמודי האתר במילות מפתח שונות, האם קיימות אצלכם שגיאות שפוגעות בחווית המשתמש, אפשרות להגדיר דרך הסרץ' קונסול גם את מפת האתר, קישורים ועוד. נוסף על כך, זהו הכלי היחידי המאפשר לדעת האם נענשתם בנסיבות כלשהן על ידי גוגל.

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא הכלי הראשון והחשוב ביותר שעליכם להכיר כמנהלי אתר או כמקדמי אתר. הכלי נותן את כל המידע הבסיסי אך גם היקר מפז עבור האתר שלכם: כמה אנשים נכנסו לאתר, מאיפה הם נכנסו, כמה זמן שהו באתר, איזה פעולות ביצעו באתר ועוד. הנתונים הללו ועוד שלל אינפורמציה חשובה יסייעו לכם לנתח את פעילות האתר ולהסיק לגביו מסקנות מתבקשות להמשך העבודה, הן בצד השימור של הדברים והן מבחינת מה שצריך לשפר.

כלי זחלן (Crawlers)

הזחלנים מחקים את פעולתם של הרובוטים במנועי החיפוש ולכן סורקים את האתר שלכם ומתעדים את כל השגיאות, התוצאות והנתונים שבו מנקודת מבט רחבה ומקיפה.

screaming frog (צפרדע)

סקרימינג פרוג נחשב אז ועדיין לכלי החובה לכל מי שעוסקים בקידום אתרים. התוכנה סורקת את האתר שלכם או של המתחרים ושולפת מתוכם מידע חשוב וקריטי לגבי מהלכי הקידום הבאים של האתר, כאשר אחד הבונוסים החשובים שלה הוא האפשרות לסרוק גם עמודים חסומים/ לא מאונדקסים – עניין קריטי לאתרים בהקמה שחסומים בינתיים לסריקת מנועי החיפוש. סקרימינג פרוג שולף אינפורמציה בנוגע למילות מפתח, טייטלים, דיסקריפשנים ותגיות המטא שלהם, אינפורמציה בנוגע לתמונות – אלטים, משקלים ותגיות, קוד שחוזר מהעמוד, קנוניקל, כמות מילים פר עמוד, כותרות משנה ועוד.

A1 Website Analyzer

לא פעם נתקלים בענף הקידום בדיוני השוואה בין screaming frog ל-A1 ולו רק מהסיבה ששתיהן מספקות נתונים בדרך המקיפה והמרשימה ביותר שיש. אלא שעם כל מה שקיים בצפרדע, לוובסייט אנלייזר יש עוד כמה אפשרויות מתקדמות ונרחבות: תצוגת דף היעד, אימות CSS, סריקת קבצי PDF שנמצאים בתוך האתר, סינון וניתוח רק לסרטוני וידאו, משקל של עמוד באתר ועוד.

חשוב להבהיר שביחס לצפרדע, המערכת לא הכי נוצצת ברמת המראה הנקי של הנתונים, גם לא רצה בקלילות על כל מעבד. יחד עם זאת, היא מציגה את כמות הנתונים העשירה ביותר ומי שיתרגל לעבוד איתה בשוטף יוכל להשתמש בה להתייעלות מרשימה של מלאכת הקידום.

Website Auditor

הזחלן הידידותי של SEO Power Suite סורק את כל עמודי האתר ומציג מידע קריטי כמו לינקים שבורים, עמודי שגיאה, תגיות מטא, מספר שיתופים באתרים וברשתות החברתיות, לינקים חיצוניים ושבורים ועוד.

כלים לבדיקת מיקומים

איך בדיקת מיקומים תעזור לנו לקדם את האתר?

מטרת העל של קידום אתרים היא להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל. מי שאיננו יודע מהו מיקום האתר שלו, יתקשה להעריך את הצלחת הקידום והאם האתר מממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

בדיקת המיקומים של האתר מספקת נתונים על תהליך הקידום, שמהם אפשר להסיק על דרכי הפעולה ואסטרטגיית הקידום בהמשך הדרך. להלן כלים מומלצים שיסייעו לכם בבדיקת מיקומי האתר:

RankRanger

דרך המערכת של rank ranger ניתן להוציא דוחות בכל רגע נתון על מצב המיקומים של ביטויי המפתח השונים. המערכת לא מראה רק את המיקומים הנוכחיים, אלא גם את השינויים שבוצעו בטווחי זמנים שונים. לדוגמה, אילו ביטויים עלו במיקומים ואילו ירדו ובתוך כמה זמן?

Advanced Web Rankings

מדובר על כלי פופולארי מאוד, שבו משתמשות החברות הגדולות לקידום אתרים אך בהחלט ניתן להשתמש בו גם בלי כל קשר. הכלי מעניק דוחות מקיפים על מצב הביטויים והדירוגים באתר.

כלים לבדיקת קישורים

אחת הפעולות ההכרחיות ביותר לקידום האתר תהיה בניית פרופיל קישורים איכותי, המבססת את סמכותיות האתר דרך "המלצות" לגביו באתרים אחרים.

מה זה קישור (BACKLINK)?

גוגל שואפים להציג לגולשים את התוכן הכי רלוונטי בעבורם. כיצד הם יודעים מה רלוונטי ומה לפח? באמצעות המלצות בין אתרים (כלומר הפניה וקישור מאתר לאתר), הנחשבים איכותיים ומהימנים. קיבלתם המלצה שכזו? דירוג האתר שלכם יעלה. כמובן שבדרך יש מספר קריטריונים לעליית הדירוג, אך התורה כולה מבוססת על בניית מערך שבו האתר שלכם מקבל קישור מאחרים ובכך מבסס את הסמכותיות שלו.

עקרונית, גם קישורים חיצוניים (מאתר לאתר) וגם קישורים פנימיים (מדף באתר לדף באותו אתר) חשובים באותו האופן, מה שמאפשר לגוגל להסיק הן על סמכותיות האתר והדירוג שמגיע לו, אך גם על ההיקש הכללי לגבי תחום פעילותו המלא והכולל.

Ahrefs

זהו כלי מוביל לניתוח האתר, המנתח את מירב הקריטריונים הנדרשים לביצוע SEO מוצלח. הממשק נוח מאוד ורבים משתמשים בו ככלי העיקרי שלהם בקידום האתרים. דרך הכלי תוכלו למצוא: כמה קישורים שונים יש לאותו הדומיין או לאותו עמוד, קישורים שבורים, כמה אתרים שונים מפנים לאותה הכתובת, כמה כניסות היו לאתר מקישורים שונים ועוד.

MajesticSEO

זהו כלי פופולארי מאוד המעניק ניתוח רחב על הקישורים באתר שלכם וגם באתרים של המתחרים, כאשר ניתן לבצע מחקר מתחרים ממוקד רק על נושא הקישורים. בתחילת הקידום, ניתן להשתמש בכלי על מנת לנתח את המתחרים ולבדוק כמה קישורים חיצוניים יש להם באתר וכמה קישורים פנימיים. בהמשך התהליך ניתן להשתמש במערכת על מנת לנתח את תחום הקישורים באתר שלכם.

Open Site Explorer

בדומה ליתר הכלים שבסקירה שלנו, גם כאן ניתן לקבל ניתוח יעיל לפרופיל הקישורים שלכם, בתוספת האפשרות לברר האם קיימים אתרים שמקושרים לאתר שלכם כאשר הקישור בוצע ללא ידיעתכם או רצונכם.

כלים לבדיקת תוכן משוכפל

תוכן משוכפל הוא כזה שמופיע פעמיים או יותר באותו אתר או בין אתרים שונים. זה עלול לקרות ממספר סיבות כמו העתקה, שכפול עמוד, פספוס של הפנייה בהעתקת האתר ועוד. כך או כך, כל שכפול תוכן מהווה הפרה של זכויות יוצרים וגם הפרה של נהלי גוגל, מה שעלול לגרור ענישה קשה ואף את הסרתו של אתר מסוים ממנוע החיפוש לצמיתות. כדי לאמת את מקוריות התוכן שבאתר ולפעול במיידי מול כל שכפול, חשוב לערוך בדיקות שוטפות דרך הכלים הבאים:

CopyScape

זהו כלי נפוץ ויעיל לבדיקת תוכן משוכפל, אם כי לא מדובר על כלי של גוגל ולכן דרושה מידה מסוימת של עירבון מוגבל בקבלת המידע. על ידי העתקה של ה- URL של האתר, תוכלו לבדוק האם יש אתרים שהעתיקו מכם את התוכן, או לחילופין שמי שכתב לכם תכנים העתיק אותם ממקור אחר. אם נמצאה העתקה, תוכלו לראות מהיכן היא נובעת ולקבל אחוז חפיפה למילים שהועתקו.

Siteliner

זוהי מערכת הבודקת תוכן משוכפל באותו האתר ולא בין אתרים שונים. זכרו כי גם באתר יכול להיות תוכן משוכפל (לדוגמה, תבניות זהות או תוכן זהה בעמודים שונים) ואין הדבר מראה על העתקה. ועדיין, במקרה כזה תמיד מומלץ לקבל החלטה בנוגע לתוכן, לשנות או להסיר אותו מאחד העמודים.

The Best Spinner

מדובר על כלי המעניק יכולת להשוואה בין שני מאמרים. צריך להכניס באופן ידני את הטקסטים לתוך המערכת (ניתן להעתיק את הטקסט) והמערכת תמצא את החלקים המועתקים. זהו כלי מאוד ממוקד וספציפי עבור שני מאמרים שייתכן וחופפים ברמת התוכן, הצגת המידע והרעיונות שבהם.

Plagiarism Checker

זהו כלי חינמי לחלוטין, דרכו תוכלו להכניס טקסט מסוים ולבדוק האם הוא מופיע באתרים אחרים. אם כן איפה ובאיזה אתרים וכמה פעמים.

 

תוספי SEO מומלצים לדפדפן

ניתן להוסיף לדפדפנים שונים מספר תוספי SEO ולראות נתונים שונים על כל מיני אתרים באמצעותם.

SEO META

דרך הכלי ניתן לראות מידע מקיף על הנתונים הבאים הקיימים באתר: תגיות מטא, הכותרות והאורך שלהן, הופעות של כותרות HTML, מספר תמונות, מספר לינקים ועוד.

Wappalyzer

דרך התוסף ניתן לבדוק באיזו מערכת נבנה האתר. ישנן מספר פלטפורמות לבניית אתרים, כמו wordpress, wix ועוד. כך ניתן למצוא מידע על המתחרים ולבדוק נתונים שונים על אתרים שונים.

redirect path

באמצעות התוסף ניתן למצוא מידע על כותרות HTTP ועל השרתים של האתר.

פלאגינים מומלצים לקידום אתרים בוורדפרס

פלאגינים מהווים למעשה תוספים שמיועדים לשדרוג תבנית האתר. הם נפוצים מאוד במערכות וורדפרס ומתקבלים בכל התחומים האפשריים: תוספי חלונות קופצים, תוספים להתאמת תכנים, סרגלי כלים, צ'אט באתר, תוספים ליצירת קשר, גלריות, סליידרים ועוד המון.

SEO by Yoast

YOAST נחשב לתוסף "ברירת המחדל" בקרב כל משתמשי וורדפרס שמעוניינים לקדם את האתר שלהם, תוך שהוא מקל משמעותית על ביצוע האופטימיזציה של דפים, עמודים ופוסטים שונים ומרכז את הגדרתם במקום אחד ובצורה רוחבית.

כמובן שיוסט לא עומד לייצר במקומכם את הצלחת הקידום ועדיין תידרשו לחשיבה אסטרטגית ומקצועית לגבי מהלכי SEO פוטנציאליים, אך מדובר בכלי עזר חיוני מאוד, דרכו ניתן להגדיר טייטלים ודיסקריפשנים, לצפות בנתוני הקידום האורגני כמו תגיות מטא ומפת אתר וגם לקבל אינדיקציה מסוימת בנוגע ליעילותם.

Rank math

זהו תוסף מתחרה של התוסף SEO by Yoast, שמספק פחות או יותר את אותם הנתונים. מאחר ו- Rank math הוקם מאוחר יותר, הוא מציע מגוון רחב יותר של פיצ'רים ומושך אליו את המקדמים השונים.

Duplicator

דרך התוסף ניתן לשכפל את אתר הוורדפרס, במטרה לסנכרן אותו ואת התצורה שלו עם שרת חדש לפני ביצוע העברה מלאה.

פלאגינים לשיפור ביצועי האתרים

WP rocket

התוסף מציע שיפור בזמן טעינת האתר ושיפור בעוד זמנים שונים של האתר. התקנת המערכת היא פשוטה וקלה וניתן לראות את התוצאות כבר לאחר ההתקנה של התוסף במערכת ה- wordpress.

nitropack

התוסף מציע את אותם הדברים כמו התוסף הקודם, כך שמדובר בסופו של דבר על תוספים מתחרים. באמצעות ניטרופק תוכלו לשפר את זמן טעינת האתר וטעינת העמודים הפנימיים באתר.

לסיכום, כלי הקידום הם המנוע שעליו מבוססת כל אסטרטגיית ה-SEO

בלעדיהם, חלק משמעותי מהקידום עלול ליפול בשלבים ולמנוע ממנהלי האתר אינפורמציה הכרחית וחשובה להמשך עבודתם. כמובן שהעבודה עם כל אחד מהכלים שהצגנו דורשת מיומנות וניסיון, מה שיביא להסקת מסקנות רלוונטיות ומוצלחות יותר בכל אספקט שנוגע לפעולות הקידום: מערך הקישורים שלו, התגיות, מפת האתר, התכנים, פעולות המתחרים, ביטויי המפתח, התנהגות גולשים וכמובן – הדרך שבה גוגל מתייחס לאתר שלכם, מפרש את פעולתו ומתניע את המשך הדירוגים שלו לאורך הזמן.

שאלות נפוצות

אילו כלים לקידום אתרים הם חינמיים?

  1. קיימים הרבה כלים לקידום אתרים שמציעים גרסאות מסוימות של הנתונים שהם מספקים בחינם. לדוגמה, yoast  ו- search console נותנים גרסאות חינמיות. רוב המערכות מציעות גרסאות בתשלום, או שמדובר על תשלום אחיד או שמדובר על חבילות שונות שניתן לבחור ולרכוש.
  מאחר וקיימים כל כך הרבה כלים, כדאי לבחור כלי אחד מקיף שמכיל בתוכו את רוב האלמנטים ולשלם עליו. אנחנו ממליצים על – hrefs, המספק מידע עשיר לגבי בניית קישורים חיצוניים, קישורי 404, מחקר מילים, מיקום ביטויים ועוד. אם נחוץ לכם מדריך מקצועי לבניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי, המאמר הזה יסייע לכם להתחיל.

באיזה כלי הכי מומלץ להשתמש למחקר מילות מפתח?

  1. מבין כל הכלים השונים למחקר מילות מפתח עבור קידום אורגני, אין ספק שהכלי הטוב ביותר הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל. מאחר ומדובר על כלי שנוצר מטעם גוגל, המידע מהימן ואמין. גוגל מציע ביטויי מפתח לאחר ניתוח אופי והתנהגות הגולשים, עובדה שהופכת את ההצעות של גוגל לרלוונטיות יותר.

האם יש כלים לאתרי וורדפרס שיכולים לייצר סכמות?

כן, יש מספר תוספים שניתן להתקין על מערכת הוורדפרס שיכולים לייצר סכמות, כמו: All in One Schema.org Rich Snippets, WP Rich Snippets, WP Review Pro ועוד.

האם יש כלים לקידום אתרים שיכולים לבדוק את תקינות הסכמות?

בהחלט. יש מספר כלים שאיתם ניתן לבדוק אם הקודים השונים הוטעמו כמו שצריך, אך הכלי שאנחנו ממליצים לעבוד איתו הוא Rich Results Test.

מהו הזחלן של גוגל?

הזחלן של גוגל מהווה את הבוטים השונים שסורקים את כל האתרים במנוע החיפוש, בהתאם לפרמטרים לקידום אתרים שעל פיהם נקבע הדירוג של כל אתר בגוגל.

איך ניתוח נתונים עוזר לנו לקדם את האתר?

באמצעות ניתוח הנתונים לאורך תהליך הקידום, ניתן להסיק מסקנות שונות בנוגע לתפקוד האתר, היקף העבודה שבוצעה עליו עד כה, יעילותו כלפי הגולשים ועוד, מה שיביא להתייעלות בתהליך הקידום לאורך זמן וישפר אותו עד כדי הצלחה בהשגת המטרות.

גל רביבו

בן 32, סמנכ"ל חברת ריגו ומנהל הכספים. בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים. נשוי לאלמוג ואב לדניאל ולנועם. במהלך שירותו הצבאי היה מ"כ טירונים, ולאחר מכן הקים את מסעדת "וופל פקטורי" הממוקמת בירושלים. זכה באליפות ירושלים סיטי בכדורסל בצעירותו, וכיום מחזיק בשיא גינס בקליעת ניירות מגולגלים לסל.

התגובות שלכם

  • אסף בנימיני
    17.05.2022

    אל: "rego.co.il". הנדון: קישורים לאתר. א.ג.נ. ברשותי האתר https://disability5.com/ שנבנה במערכת של wordpress.org-ומאוחסן בשרתים של siteground.com. אני מחפש אתרים ברשת האינטרנט, מהם ניתן להעתיק קישורים לאתר שלי שעוסק בתחום של אנשים עם מוגבלויות-וזאת כמובן באופן חוקי, ללא הפרה של זכויות יוצרים, ללא תשלום ושגם יעזור לקידום האתר שלי במנועי החיפוש השונים. אני מעוניין במידע אודות אתרים כאלו-שכולל את שמותיהם ודרכי יצירת קשר עימם. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א'-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il ו-: asb783a@gmail.com ו-: assaf197254@yahoo.co.il ו-: a32assaf@outlook.com ו-: ass.benyamini@yandex.com ו-: assaf002@mail2world.com ו-: assaffff@protonmail.com ו-: benyamini@vk.com ו-: assafbenyamini@163.com

    תגובה
  • אבירם
    17.02.2022

    מאמר מקצועי ביותר!

    תגובה
  • אורי ששון
    15.02.2022

    מאמר מצויין. קמפיין לידים הופך לתחום מורכב מאוד, במיוחד לאור העובדה שפייסבוק מזיזה את הגבינה בכל היבטי הטירגוט ומורידה קטגוריות מטירגוט. החזר השקעה משתנה מתחום לתחום. ליד סגירה בתחום הנדלן יכול לאפשר את המשך הפעילות לכל החודש. גם אם היו 500 לידים שלא נסגרו. לעומת זאת, תכשיטן שסגר עסקה על טבעת יהלום ב-3000 שקלים ובדרך קיבל 500 פניות ב-50 שקלים לפניה ואף פניה לא הניבה מכירה, לא יכול להמשיך לפרסם. אין נוסחאות קסם בעניין הזה. רק להשתפר ולהציע ללקוח הצעות בעלות ערך מוסף. לדעתי, זה מחזיר את הכדור למגרש התוכן והקריאטיב. אם המשפך השיווקי מכיל תוכן עשיר בערך רלוונטי ללקוח, יש סיכוי טוב יותר לסגירת עסקה. אני קורא אתכם בקביעות ואתם בהחלט גוף מקצועי שתורם רבות בידע שלו לענף השיווק הדיגיטלי.

    תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.